Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Здоровье – богатство во все времена
Помочь детям выяснить, что такое здоровье, научить определять параметры своего здоровья.
0Будь здоров!
итоговый урок по теме: "Здоровый образ жизни".
1Безпека у домі
Урок з основ здоров'я.
0Ріст і розвиток
Урок на тему: "Ріст та розвиток"
0Розумні пішоходи
Виховний західТематика: Дорожная безопасность0Поради вчителям у роботі
Поради вчителям у роботі Із замкненими дітьми: 1. Розширюйте коло спілкування, знайомте з новими дітьми першим.2. Наголошуйте на перервах про корисність спілкування, розпитайте учня, що нового він дізнався, розмовляючи з іншими.3. Прагніть стати для дитини взірцем людини, яка ефективно спілкується, що дуже допомагає їй у житті.4. Залучайте якомога частіше до групових форм роботи, давайте завдання для колективної роботи.5. Ніколи не протиставляйте дитину колективові, припиняйте зневажливі зауваження однокласників. Із тривожними дітьми: 1. Доручення тривожної дитини мають відповідати віку.2. Підтримуйте, говоріть про свою впевненість у тому, що дитина зможе виконати завдання.3. Не порівнюйте досягнень дитини з успіхами інших дітей. Дуже важливі оптимістичні прогнози.4. Не допускайте ситуації змагання, публічного виступу.5. Зменшити або усунути тривожність дитини можна за допомогою малювання, фізичних вправ, читання художньої літератури, ігрової терапії, музикотерапії. З агресивними...
0Фізкультхвилинки
найкращі руханки в одному документі
0Здоровий спосіб життя
Презентація про здоровий спосіб життя.
0Безпека в домі
Це презентація для дітей 1-го класу, яка яскраво знайомить з небезпеками, що чатують їх в домі.
2Обираємо здоровий спосіб життя
Вам цікаво, що таке здоровий спосіб життя? Тоді я вас запрошую сюди, щоб ознайомити себе та своїх учнів з цим питанням.
0