Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Досягнення, виклики і напрямки розвитку (15.11.2016).
0Зворушливий мультик про заздрість
Маленька дівчинка ніяк не може змиритися з успіхами старшої сестри. Її переповнює заздрість, про яку вона щодня пише у свій щоденник. З часом слова починають набувати форми і перетворюватися у маленьких, підступних монстриків, які не дають дівчинці спокою. І єдина можливість позбутися їх – навчитися любити.
1Моя родина. Урок-тренінг
На цьому уроці діти 1 - А класу говорили про родину. Установили 2 правила стосунків у родині: 1.Слухатись дорослих 2.Допомагати батькам. Кл.кер. Киричок Н.О. КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка" ДМР, м.Дніпро
4Відкрито доступ до он-лайн карти
З приємністю повідомляємо, що відкрито доступ до он-лайн карти мережі опорних навчальних закладів за проектом «Вчимося жити разом» (компонент «Навчання життєвим навичкам») http://map.helte.org.ua Звертаємо Вашу увагу, що наразі процес візуалізація навчальних закладів на карті займає до 30 секунд. Найближчим часом цей недолік буде усунено. Всі користувачі он-лайн карти можуть отримувати інформацію про будь-який навчальний заклад, відібравши його за допомогою фільтрів. «Увійти» до навчального закладу можна якщо «клікнути» на його зображення на карті. Редагувати інформацію свій навчальний заклад можуть тільки уповноважені від цього навчального закладу особи.
07 ігор з усього світу, щоб відірвати дітей від планшетів
1. “Піймай за хвіст дракона” (Китай) Кількість учасників: чим більше – тим краще; Що знадобиться: нічого; Правила гри: всі шикуються в колону і кладуть руки на плечі або пояс тому, хто стоїть попереду. Той, хто стоїть першим – голова дракона, останній – його хвіст. Далі починається найцікавіше. Голова дракона починає полювати за своїм хвостом. Ті гравці, які ближче до хвоста, можуть всіляко допомагати йому “змитися” від голови, спритно втікаючи усім хвостом. Але у спробах піймати хвіст і втекти від мисливця важливо, щоб колона не розсипалась і “дракон” не розвалився. Так що тримайся, голова, нас не так легко піймати! 2. “Плати апельсинами” (Гана, Африка) Кількість учасників: 2 команди по 3-4 людини; Що знадобиться: по 4 апельсина на кожного учасника; Правила гри: малюється дві лінії на відстані 10-15 метрів одна від одної, за якими розміщуються...Вид разработки: Разминки011 правил ранкової зарядки для дітей
Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини, доречі. Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня. Щоб привчити малюка (та й себе) до ранкової активності, слід не пропускати зарядки кожного дня. Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. Варто лиш раз пропустити і все – вважайте, що вашій чудовій ідеї кінець. Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і щоб дитина робила її з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх і ви станете справжньою спортивною сім’єю. В здоровому тілі – здоровий дух. 11 правил ранкової зарядки для дітей 1. В теплу пору року краще надати...Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Движение и закаливаниеІнформація про продукцію «Де хатонька теплесенька. Колисанки рідної землі»
Колискові пісні — надзвичайної сили материнський оберіг. Значення колисанок життєво важливе: вони духовно єднають малюка з його рідними, допомагають м’яко ввійти у цей світ; сприяють оздоровленню, формують врівноваженість та цілісність його особистості, закладають основи відчуття ритму, простору, знайомлять із довкіллям, розвивають мовлення, мислення, музичний, фонематичний слух; наповнюють дитинку почуттями ніжності, ласки, любові, закладають образи щирого світу та щасливої долі. Збірка колискових пісень «Де хатонька теплесенька. Колисанки рідної землі» -- це справжня скарбниця. Вона містить давні колискові, що народились у той час, коли традиція колисання діточок була поширеною у народній культурі. Ці колискові ввібрали в себе потужну автентичну енергію української душі, що відчувається і нині. Крім того, збірка містить авторські колискові, які сприймаються тепло і радісно поколіннями, що зростали у той період часу, коли відхід до сну був неодмінно...
0Что делать, если школьники отказываются учиться?
Наверное, каждый учитель в уме может составить портрет идеального ученика: умного, любознательного, круглого отличника с горящими глазами, который смотрит на вас, как на кумира, и впитывает каждое слово, которое вы произносите стоя у доски. К счастью, все дети разные и непохожи друг на друга. И именно поэтому нам так интересно работать с ними, правда? Разумеется, если бы все дети одинаково сильно интересовались вашим предметом, вам было бы проще. Но даже если в классе есть те, кто, как вам кажется, игнорирует вас и ваши старания, это не значит, что вы не можете ничего изменить. Итак, представляем ситуацию: все ребята начали переписывать что-то с доски или выполнять любого другое задание, и вы замечаете, что один из учеников сидит с отсутствующим видом. Что можно сделать в такой ситуации? Попробуйте применить один из наших советов. 1. Поговорите с учеником Будьте искренни и доброжелательны и попытайтесь выяснить, почему ученик игнорирует выполнение задания. Да, в вашем...
0Оповідання про Петрика (розвиток емпатії)
Завдання учням: прочитати оповідання, порахувати кількість образливих тверджень та написати замість них доброзичливі або ж написати слова підтримки Петрику для кожної ситуації. Також можна запропонувати написати позитивне завершення оповідання.Вид разработки: Анализ ситуаций, Метафоры1
Тематика: Эмпатия, оказание помощи, Решение проблем и конфликтовВідео «Не змушуйте рибу лазити по деревах»
Відеоролик, який висвітлює недоліки сучасної системи освіти. Альберт Ейнштейн одного разу сказав: "Кожен із нас - геній, але якщо оцінювати рибу за її вмінням лазити по деревах, вона все життя проживе,впевнена в тому, що вона - невдаха".
0