Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Більше здорової їжі - новий тренд у 2016
Спеціалісти стверджують, що люди будуть віддавати перевагу морській їжі та стравам із перевіреного м’яса.
0Зразок плану роботи кабінету "Основ здоров'я"
зразок плану роботи кабінету " Основи здоров'я"Тематика: Независимо от тематики0Профілактика туберкульозу
Розробка уроку " Профілактика туберкульозу"
0Властивості складних систем. Біосфера, основні положення вчення В.І. Вернадського про біосферу. Еволюція уявлень про роль і місце природи у житті суспільства.
розробка уроку з екології в 11 класі
1Как не замёрзнуть в холода
Важные советы в доступной форме.
0Опасные сосульки
Очередная серия веселого мультфильма о жизненноважных вещах.
0ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
Будь обережним, уважним на вулиці, при переході дороги; дотримуватися правил дорожнього руху. Дотримуйся правил безпеки під час прогулянки в лісі, на річці: Забороняється розпалювати багаття. Не виходь на лід! При недостатній товщині до 15 см. це може призвести до трагедії. Не грайся поблизу будинків, з дахів яких звисає сніг і лід. Дотримуйся правила поведінки в громадських місцях. Не грайся з гострими, колючими та ріжучими, легкозаймистими та вибухонебезпечними предметами, вогнепальною та холодною зброєю, боєприпасами. Стережися ожеледі, щоб уникнути падінь і травм. Не грайcя поблизу будинків, з дахів яких звисає сніг і лід (бурульки). Обережно поводься з лижами, ковзанами, санками. При низькій температурі повітря не виходь на прогулянку, щоб уникнути переохолодження та обмороження шкіри. Необхідно дбати про своє здоров'я; проводити профілактичні заходи проти грипу і застуди. Будь...
0Соціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид разработки: ООЖН, Превентивное образование0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовТехнології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид разработки: Превентивное образование, Статьи0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Уважение ко всем, Насилие