Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Урок-тренінг "Емоції та здоров’я"
Ознайомити дітей з емоціями та з їх впливом на здоров’я. Вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції, контролювати свій емоційний стан.
0Година спілкування "Я і мої друзі"
Година спілкування "Я і мої друзі". Мета заходу виховувати морально-духовну, життєво-компетентну позицію особистості. Вести роботу по згуртуванню дитячого колективу. Формувати здоровий мікроклімат в класі. Сприяти особистому зростанню кожної дитини.Вид розробки: Правила, Знайомство, Очікування, Зворотній зв'язок0
Тематика: Розвиток, Здоров'я, БезпекаРуханка "Летел по небу самолет"
.
0Тренінг № 4 "Друзі за інтересами",Вправа "Відкритий мікрофон"
Представлено ВІДЕО вправи "Відкритий мікрофон", де діти діляться своїми враженнями щодо проведеного тренінга
07 ігор з усього світу, щоб відірвати дітей від планшетів
1. “Піймай за хвіст дракона” (Китай) Кількість учасників: чим більше – тим краще; Що знадобиться: нічого; Правила гри: всі шикуються в колону і кладуть руки на плечі або пояс тому, хто стоїть попереду. Той, хто стоїть першим – голова дракона, останній – його хвіст. Далі починається найцікавіше. Голова дракона починає полювати за своїм хвостом. Ті гравці, які ближче до хвоста, можуть всіляко допомагати йому “змитися” від голови, спритно втікаючи усім хвостом. Але у спробах піймати хвіст і втекти від мисливця важливо, щоб колона не розсипалась і “дракон” не розвалився. Так що тримайся, голова, нас не так легко піймати! 2. “Плати апельсинами” (Гана, Африка) Кількість учасників: 2 команди по 3-4 людини; Що знадобиться: по 4 апельсина на кожного учасника; Правила гри: малюється дві лінії на відстані 10-15 метрів одна від одної, за якими розміщуються...Вид розробки: Руханки011 правил ранкової зарядки для дітей
Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини, доречі. Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня. Щоб привчити малюка (та й себе) до ранкової активності, слід не пропускати зарядки кожного дня. Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. Варто лиш раз пропустити і все – вважайте, що вашій чудовій ідеї кінець. Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і щоб дитина робила її з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх і ви станете справжньою спортивною сім’єю. В здоровому тілі – здоровий дух. 11 правил ранкової зарядки для дітей 1. В теплу пору року краще надати...
0Релаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...
0Мультфильм объяснит детям, как общаться с «особенными» сверстниками
Сотрудники проекта «Детям о важном» завершили работу над мультипликационным роликом «Про Диму», который теперь размещен в открытом доступе. Мультфильм призван помочь родителям научить своих детей общаться с «особенными» сверстниками. «Большинство родителей еще ни разу не говорили с детьми об особенностях развития, и поэтому к встрече с таким ребенком дети бывают не готовы. У них возникает много вопросов: «Почему он такой? Это у него навсегда? А я заражусь?» Родители оказываются застигнутыми врасплох и не знают, что ответить. Мультфильм «Про Диму» — это разговор мамы с ребенком. Возможно, вы найдете в нём что-то полезное и для себя», — рассказала автор проекта и сценарист Наталья Ремиш. «Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на ее друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и...
0Як зміцнити імунітет школяра: профілактика грипу та ГРВІ
Не секрет, що пік захворювань на грип та ГРВІ припадає на осінньо-зимовий період. Тому багато батьків хочуть зміцнити дитячий імунітет, щоб захистити свою дитину. Щоб підвищити захисні сили організму, необхідно зайнятися профілактикою простудних і вірусних захворювань. Правильні профілактичні заходи якщо не повністю захистять вашого маленького генія від грипу та ГРВІ, то принаймні забезпечать їх легку переносимість. Загартовуємо і Вітамінізуємся! Пам'ятайте - універсального рецепту загартовування не існує. Ви в першу чергу повинні відштовхуватися від фізичного стану, віку та можливостей вашого чада. Комусь під силу ранкові обливання холодною водою, а іншим достатньо прогулянки на свіжому повітрі два рази на день. А ось вітамінізація однозначно буде корисна всім. Головне - вибирати фрукти та овочі, на які у вашої дитини немає алергії. Також пам'ятайте, що вони повинні містити провітамін А (бета-каротин). Особливо багато його в зеленій цибулі, часнику, гарбузі, брокколі,...
0Инфографика для родителей (советы психолога)
Как хвалить ребенка, чтобы сформировать у него здоровую самооценку Что нужно делать, если ребенок проявляет агрессию Если ребенок боится громких звуков, темноты, оставаться один и т.д.
0