Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Інтерактивні вправи
Чарівний ліс
У цій короткій медитативній вправі ми «ведемо» дітей в ліс, де вони зможуть заспокоїтися і відчути себе далекими від повсякденних турбот.
0Чарівний напій
Дітям знайоме переживання, коли їх виключають з якогось цікавого процесу через малий вік. Вони із задоволенням взяли б участь у діяльності старших братів і сестер або дорослих. Це було б можливо, якби вміли перетворюватися в невидимок.
0Вісім свічок
Старші діти зможуть використовувати цей метод розслаблення самостійно. Наприкінці вправи нагадайте дітям, що вони можуть використовувати його кожен раз, коли виникне необхідність.
0Запам'ятай і покажи
У цій грі діти можуть потренуватися виділяти об'єкти з фону і з закритими очима знаходити їх місце в просторі. .
0Вправа «Бесіда з деревом»
Ця гра подарує дітям переживання гармонії, краси і любові до природи.
0Всі найкрасивіші тварини
У цій грі діти розвивають здатність до концентрації, психічну гнучкість, спонтанність рухів і координацію. Можливість сюрпризів вносить в гру елемент несподіванки. Діти зображують тварин і птахів, по сигналу ведучого міняючи пози і міміку.
0Зачароване коло
У цій вправі діти можуть потренувати свій просторовий інтелект. Діти відчувають себе впевненіше, коли знають, що в кімнаті є всі необхідні їм речі.
0Гарні думки
У цій фантастичній подорожі ми відкриваємо шлях позитивним думкам, надії та оптимізму.
0Папір і олівець
У цій грі для вирішення поставленого завдання діти повинні задіяти обидві півкулі головного мозку. Головним чином тут відпрацьовується координація «око-нога» і тренуються дрібні м'язи гомілки і щиколоток.
0Голос тіла
У цій вправі діти вчаться розуміти мову власного тіла, вони говорять від імені кожної частини свого тіла. Діти повинні сприймати своє тіло так само серйозно, як розум і почуття. Вправа починається з занурення у власну фантазію.
0