Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Аналіз ситуацій
Залізти в торбинку
Вправа спрямована на активізацію розумової діяльності учнів, розвиває креативне мислення. Допомагає встановити позитивну атмосферу в колективі.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняСмешарики "Диета для Нюши"
Нюше не нравится свое отражение в зеркале и она решает сесть на диету...Вид розробки: Аналіз ситуацій, Інформаційні повідомлення, Відеоматеріали2
Тематика: Нездорова дієта, ХарчуванняХто я?
Ця вправа заохочує аналізувати і відповідати на запитання.
1ЕСКАЛІБУР
Ця гра пробуджує фантазію.
0УТРИМАЙ РІВНОВАГУ!
Ця гра дозволяє каналізувати неспокій і нервозність учасників. Вона допомагає їм налаштуватися один на одного і більш ясно сприйняти себе й інших.
0Вправа «Сімейна історія»
У сім'ї, як правило, не обходиться без проблем і складнощів, але при цьому кожна дитина хотіла б пишатися своєю родиною. Підтримайте це бажання дітей та надайте їм можливість розповісти про свою сім'ю щось хороше.
0Вправа «Самотня зірка»
В цій грі Ви розповісте дітям захоплюючу історію, з якої вони більше дізнаються про співчуття людей один до одного. Потім цю історію діти зможуть творчо обіграти.
0Вправа «Зроби батьків щасливими!»
В цій грі-експерименті ми звертаємо увагу дітей на те, як вони можуть «ощасливити» своїх батьків.
0Вправа «Виправдання чужих очікувань»
Діти можуть підтримувати стійко хороші відносини з ровесниками або дорослими тільки в тому випадку, коли знаходять підходящий для себе ритм проходження чужим очікуванням або ухилення від них.
0Вправа «Друзі, не схожі на мене»
Ця гра дає дітям можливість потренуватися в описі відмінностей між людьми, а також навчитися поважати інших, не оцінюючи їх.
0