Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Метафори
Розболілись в зайця зуби!
вірш для використання на уроках по темі "Гігієна порожнини рота".
3Ріпка
Скромні успадкують цю землю, а як мінімум - ріпку. Чи є у вашій команді "мишки"? Якщо є, ніколи не недооцінюйте їх. Можливо, саме їхня вага потрібна для підтримання балансу.
0Рибак і його дружина
Ця казка піднімає одне важливе питання: чи варто змінюватися заради самих змін?
0Революція в одній голові
Остерігайтеся негативних наслідків "лівопівкульного" мислення.
0Рай чи Пекло?
Казка для управління змінами.
0Професіонали
Якщо ви не досягли успіху з першого разу, спробуйте знову, знову і знову.
0Прости меня, сынок
Эта история произошла в неполной семье. Женщина, о которой пойдет речь, растит сына одна, с мужем развелась, когда малышу еще и года не было. Теперь сыну уже четырнадцать – самый трудный возраст. Ей тридцать пять. В последнее время ее жизнь стала похожей на ад. Мало того, что приходится крутиться, как белка в колесе, чтобы на жизнь заработать, так еще и сын совсем от рук отбился: и учиться стал плохо, и грубить начал, и дома от него никакой помощи не дождешься. До пятого класса еще как-то старался учиться. Потом оценки испортились. Дальше — еще хуже. Учительские замечания, нехватка денег – клубок неприятностей заматывался все больше. Из-за ощущения полного бессилия что-либо изменить приходила домой уставшая и раздраженная. Ее упреки и назидания сын выслушивал молча, но уроки по-прежнему не учил и дома не помогал. Пришла как-то домой, а в комнате снова не убрано, хотя утром, уходя на работу, строго-настрого приказала: «Смотри у меня, как придешь из...
4Пророк - про мови
Думайте, перш ніж говорити.
0Пророк
Як вчителі, ми повинні вважати великою честю можливість підвести людину до порогу його розуму.
0Проект
Якщо ви продовжуєте робити те, що робили завжди, отримаєте те ж, що завжди отримували. Якщо те, що ви робите, не працює, зробіть що-небудь інше!
0