Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Робота в групах
«Я ХОРОШИЙ»
Цю вправу можна проводити в парах або відразу в колі. Якщо часу на роботу достатньо, то парне проведення переважніше.
0«НАШ КАМІНЬ У ВАШ ГОРОД»
Цю веселу розминку краще проводити в перший день тренінгу відразу після знайомства учасників. Вона спрямована на командну взаємодію, що допоможе учасникам краще «відчути» один одного, позбавитися від зайвої скутості і закритості.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематики«МІЖНАРОДНИЙ СИМПОЗІУМ»
Вправа підвищує мотивацію учасників тренінгу до навчання і групової роботи, допомагає їм зосередитися на темі, що вивчається.
0«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид розробки: Робота в групах2
Тематика: Спілкування, Стосунки, Критичне і творче мислення, Розбудова команди«ЗНАЙОМСТВО В ПАРАХ»
Дана вправа в численних варіаціях часто пропонується на тренінгах різної тематики, особливо на початку групової роботи. Вправа сприяє поліпшенню атмосфери в групі, істотно зменшує дистанцію між учасниками.
0«ЗАСТІЛЬНА БЕСІДА»
Клаус Фопель пропонує почати знайомство групи з відвідин ресторану (на жаль, лише віртуального).
0«ВЕДУЧИЙ І МАВПИ»
Ця вправа відноситься до категорії невербальних. Невербальні вправи хороші тим, що дозволяють групі швидко «розгойдатися», задають досить швидкий темп роботи, вносять елемент експрес-творчості.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЯблучна естафета
гра для зняття фізичної напруги.
0Я вижу
Упражнение для развития коммуникативных навыков.
0Чудовисько на полюванні
гра на взаємодію.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематики