Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Робота в групах
Відображення -1
Ця вправа дає прекрасну можливість для тренування дрібної моторики, здатності до концентрації, розвитку готовності до співпраці.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиВправа «Острівець почуттів»
Потрібно час від часу створювати "острівець яскравих почуттів", куди діти можуть як би потрапити в "відпустку", і де вони можуть відчути, пережити і виразити всю можливу гаму почуттів.
0Вправа «Тримай рівновагу»
Ця гра сприяє розвитку почуття довіри учасників один до одного і формуванню в групі атмосфери взаємної підтримки.
0Вправа «Живі картинки»
І маленькі, і великі діти люблять цю гру, яка спирається на повсякденний досвід і дає можливість учасникам рухливо і емоційно розрядитися і "поваляти дурня".
0Вправа «Сонце, вода, дім»
Ця гра формує у дітей мовну вправність та винахідливість.
0Вправа «Ціп-цап»
Діти часто хочуть швидше стати великими, щоб мати таку ж силу і вплив, як дорослі. А ось в цій грі ми надаємо їм можливість стати зовсім крихітними.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиВправа «Дресирований ведмідь»
В цій грі діти повинні за короткий час сформулювати безліч різних ідей, ніяк не оцінюючи їх.
0Вправа «Слухай уважно»
В цій грі діти зможуть відчути, як цікаво слухати іншого, і зрозуміти, що вони відчувають, коли слухають їх самих.
0Вправа «Уявне інтерв'ю»
В цій вправі діти за допомогою інтуїції відчують дорослого або дитину.
0Вправа «Послання миру»
Можливість звернутися до світу з важливим посланням або проханням може бути дуже привабливою для дітей. При цьому вони можуть потренуватися у формулюванні політичних вимог і у співпраці один з одним.
0