Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Руханки
«МАВПА, СЛОН І КРОКОДИЛ»
Акцент робиться на груповий згуртованості, на швидкому спільному виконанні завдання.
0«Леді і джентльмени»
Дана вправа відноситься до класу вправ на інтенсивну просторову взаємодію.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0«КОЛЬОРОПИС»
Для оцінки емоційного клімату в колективі.
0«КОВПАК»
Це дуже весела рухлива розминка, яка зазвичай користується великим успіхом в учасників будь-яких тренінгів. Вона допомагає зняти напругу, переключитися з однієї теми на іншу, підвищити рівень уваги та зосередженості.
0«ЇЖАЧОК-ЇЖАЧОК, КРОЛИК-КРОЛИК»
Вправа на завершення тренінгу.
0«ЗРОЗУМІЙ МЕНЕ БЕЗ СЛІВ»
Вправи даного типу дуже добре підходять для початку нового блоку завдань, також її можна проводити, коли група втомилася або ніяк не може зосередитися на роботі.
0«ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОРОЦТВО, АБО АФІРМАЦІЯ В РУКУ»
Один з варіантів емоційного початку тренінгового дня. Передає позитивний заряд і налаштовує учасників групи на активну індивідуальну та колективну роботу.
0«Зарядка для малышей»
Упражнение помогает снять напряжение мышц шеи и плеч, вызывает прилив крови к речевым органам.
0«ДІЗНАЙСЯ ПО ГОЛОСУ»
Ця вправа дає учасникам можливість швидко включитися в тренінгову роботу та отримати додаткову інформацію один про одного.
0