Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Руханки

«РОЗМОВА РУКАМИ»
Ця розминка сприяє встановленню більш довірчих відносин в групі, допомагає учасникам подолати бар'єри в спілкуванні, покращує атмосферу на тренінгу.
0
«Що нового?»
Цю вправу можна проводити на початку нового дня тренінгу. Вона допомагає налаштуватися на роботу, пригадати, що відбувалося в групі вчора, а також вчить учасників бути більш уважними один до одного.
0
«ДІЗНАЙСЯ ПО ГОЛОСУ»
Ця вправа дає учасникам можливість швидко включитися в тренінгову роботу та отримати додаткову інформацію один про одного.
0
«ВІТАННЯ ВЕЗ СЛІВ»
Кожен з учасників повинен привітатися з групою, продемонструвавши якесь невербальне вітання.
0
«НЕВЕРБАЛЬНИЙ ПОДАРУНОК»
Вправа також відноситься до розряду невербальних. Завдання кожного з членів групи - невербально показати своїм колегам, який подарунок він їм дарує.
0
«ВЕДУЧИЙ І МАВПИ»
Ця вправа відноситься до категорії невербальних. Невербальні вправи хороші тим, що дозволяють групі швидко «розгойдатися», задають досить швидкий темп роботи, вносять елемент експрес-творчості.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематики
«ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОРОЦТВО, АБО АФІРМАЦІЯ В РУКУ»
Один з варіантів емоційного початку тренінгового дня. Передає позитивний заряд і налаштовує учасників групи на активну індивідуальну та колективну роботу.
0
«РУКУ ДРУГУ ПРОСТЯГНИ»
Це ритуал прощання.
0
«КОЛЬОРОПИС»
Для оцінки емоційного клімату в колективі.
0
«ПОЛЮВАННЯ НА ЛИСИЦЬ»
За допомогою цієї веселої динамічною розминки можна легко переключити увагу учасників з однієї теми тренінгу на іншу, дати їм відпочити після освоєння важкого матеріалу або виконання енерго-витратної вправи.
0


Датою


Попередні
