Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Руханки
Пальці ховаються
Ця гра тренує м'язи рук і є чудовою підготовкою до рухливих вправ з книги «Привіт, ручки!».
0Вправа «Поплескуючий масаж»
За допомогою цієї вправи діти можуть побачити інші можливості поплескувань, і саме - діти зможуть зробити приємний масаж іншій дитині за допомогою легких ударів м'якою стороною долоні.
0Ніс до носа
У цій чарівній грі діти з закритими очима намагаються доторкнутися однією частиною свого тіла до цієї ж частини тіла іншої дитини. Це цікаве завдання, з яким діти іноді справляються з першої спроби.
0Незручне положення
Ми використовуємо класичну гру в «квача», щоб зосередити увагу дітей на певних частинах тіла. Краще всього грати на відкритому просторі, де поле для гри нічим не обмежене.
0Незвичайний чоловічок
У цій грі шість дітей складають на підлозі зі своїх тіл чоловічка. Як зразок ви можете показати дітям фігурку чоловічка, що складається з шести елементів: голови, тулуба, рук і ніг.
0Вправа «Всі разом!»
Ця гра годиться для дітей будь-якого віку, вона доречна і в різновіковій групі.
0На пляжі
Гра дає дітям можливість проявити фантазію. Такий тип вправ робить відчуття і переживання дітей більш яскравими. Виконуючи вправу, вони можуть відпочити і отримати заряд бадьорості.
0Вправа «Парне та не парне»
Це гарна вправа для зняття напруги і затисків, в ході її діти вступають у безліч контактів, розвивають ініціативу і можуть випробувати радість перемоги чи гіркоту поразки.
0На іншу сторону
Структура цієї гри дуже проста, але тим не менше вона дає дітям великі можливості. Діти можуть повчитися зосереджувати увагу, «читати» своє оточення, розвинути кінестетичну свідомість.
0Міняємося будиночками
У цій грі діти вчаться розпізнавати різні частини свого тіла, приводячи їх в незвичайні положення, розширюють досвід кинестетических відчуттів. Кожна дитина сама повинна знайти рішення задачі.
0