Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Знайомство
«ВПІЗНАЙ ПО РУКОСТИСКАННЮ»
Цю вправу можна проводити на самому початку тренінгової роботи, коли учасники ще тільки знайомляться один з одним, але імена всіх повинні бути вже вивчені.
0«ЛІТАЮЧІ ІМЕНА»
Вправа на знайомство.
0«ІМ'Я ТВОЄ - СНІЖИНКА В РУКАХ ...»
Якщо на блок знайомства відводиться досить тривалий час, якщо важливо згуртувати групу, сформувати в учасників сильне почуття безпеки, приналежності до групи, «споріднення» з нею, дуже добре провести цю процедуру.
0«ЗАСТІЛЬНА БЕСІДА»
Клаус Фопель пропонує почати знайомство групи з відвідин ресторану (на жаль, лише віртуального).
0«Я ХОРОШИЙ»
Цю вправу можна проводити в парах або відразу в колі. Якщо часу на роботу достатньо, то парне проведення переважніше.
0«ХТО Я? ЯКИЙ Я?»
Така форма само презентації теж дозволяє учасникам впоратися із завданням короткого представлення себе раніше незнайомим людям, з якими належить спілкуватися протягом декількох днів.
0«Девіз»
Можна запропонувати групі і ще один варіант знайомства: називаючи своє ім'я, учасники повинні супроводити його формулюванням свого життєвого девізу.
0ЯК ВИ МЕНЕ ВПІЗНАЛИ?
Завдання вправи - описати себе не за допомогою перерахування об'єктивних ознак (зріст, колір волосся і т. д.), а через набір особистісних характеристик (числом, скажімо, п'ять).
0ТРИ ЯКОСТІ, ЩО ...
Одна з найпоширеніших процедур знайомства полягає в тому, що учасникам групи пропонується назвати себе і доповнити цю інформацію перерахуванням трьох (двох, чотирьох) своїх якостей, якостей.
0АКТИВНИЙ АНДРІЙ, БАДЬОРИЙ БОРИС, ВЕСЕЛА ВЕРОНІКА
Один із способів запам'ятати імена учасників - зіграти в цю гру. Кожному з учасників пропонується придумати для себе адекватний епітет, що починається на ту ж букву, що і його ім'я.
0