Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Інтерактивні вправи
Унікальна хода
Розминка спрямована на підвищення активності учасників, дає можливість для самовираження в простій, доступній всім формі.
0Ура!
У цій грі діти розвивають вміння оцінювати відстань і експериментують з різними просторовими поняттями (вгору / вниз, право / ліво).
0Фіззарядка
Розминка допомагає зняти психологічну і фізичну втому, підняти групову динаміку.
0Хан степів
гра для зняття фізичної напруги.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиХвиля
В основному дана розминка використовується в тренінгах з командоутворення. Розвиває рухову активність, згуртованість групи.
0Хлопки
гра для координації рухів.
0Хлопки – 2
гра для координації рухів.
0Хто я?
гра на знайомство.
0Частина цілого
гра для згуртування.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЧому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0