Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
0Дорожні знаки. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху із дорожніми знаками 1.27, 1.28, 1.30., 3.8, 4.12, 5.41, 5.43
ознайомлювати учнів із дорожніми знаками; формувати навички їх розпізнавання; закріплювати вивчені правила дорожнього руху.
0Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі
формувати правила безпечної поведінки дітей надворі; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя на прогулянці; розвивати вміння розсудливо діяти; виховувати обережність, винахідливість, уважність, дисциплінованість.
0Безпека велосипедиста
ознайомлювати з різновидами велосипедів і їх призначенням, з елементарними правилами безпеки під час катання на велосипеді; розвивати навички безпечної їзди на велосипеді; виховувати пильність, уважність, бажання дотримуватися законів вулиці.
0Способи релаксації. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
ознайомити учнів із поняттям «релаксація», із вправами для релаксації; вчити створювати колаж на задану тему, творчо мислити, виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
2Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Відпочинок на природі
розкривати уявлення учнів про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; вчити правильному поводженню під час відпочинку на природі; розглядати можливі небезпеки лісу; розвивати вміння безпечного спілкування з природою; виховувати культуру поведінки дітей на відпочинку.
0Поведінка дитини в автономній ситуації на природі
ознайомлювати учнів з основними засобами і способами захисту життя в автономній ситуації на природі; вчити правильному поводженню під час виникнення надзвичайних ситуацій; розвивати здатність орієнтуватися у нелегких ситуаціях; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3