Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
Рюкзачок
Казка про дружбу Рюкзачка. Орієнтовні запитання для обговорення: Хто були друзями Рюкзачка? (олівці, зошити, ручки, лінійки, книжки) Чому він з ними посварився і що в результаті сталося? (не хотів більше всіх носити до школи, так як без друзів він став залегкий – вітер заніс його на дерево) Хто допоміг Рюкзачкові? (колишні друзі прийшли на допомогу)
0Сучасні освітні технології
Словник вчителя XXI сторіччя Розробник: Лариса Куликовская, викладач математики – ДНЗ Михайлівське ВПУВид розробки: Мультимедійна презентація0Ви красивіші, ніж думаєте
Експеримент, що показав наглядно різницю між тим, як людина бачить себе та, як бачать її оточуючі.
210 советов, чтобы защитить ребенка
Полезные советы
0Гра "Кулачок"
Мета: якщо дитина знаходиться в гострому агресивному стані, може зашкодити собі і оточуючим (вдарити, штовхнути, вкусити), спробуйте переключити її на гру "Кулачок". Суть: двоє учасників гри впираються своїми кулакаии на витягнутій руці в кулаки візаві. І якомога сильніше тиснуть один на одного. Ця гра - це безпечний спосіб проявлення агресії, яку, як ми вже точно знаємо, придушувати не можна. Коли емоції стухнуть, можна поговорити з дитиною про те, що вона щойно відчувала. Замість кулачків, можна використати долоньки. Зазвичай дітям подобаються такі ігри, і згодом вони самі пропонують в неї пограти, коли відчувають прилив агресії.
3Постояти за себе. 9 правил, про які треба розповісти дитині
Нікому не дозволяй порушити свої права. Ніхто не має права примушувати тебе діяти проти твоєї волі, загрожувати тобі, дражнити або заподіювати біль. Якщо тобі некомфортна ситуація, варто зібратися духом і захистити себе словами або діями. Але й ти теж не повинен порушувати права інших людей! Будь упевнений у своїх діях і думках. Підтримуйте у своїй дитині позитивну самооцінку, хваліть за висловлену особисту думку. Хваліть за хороші вчинки, навчіть реагувати на власні помилки. Цінуйте свою дитину і її успіхи, і тоді вона буде впевнена у собі. Вір у краще. Навчіть дитину помічати хороше, не зациклюватися на негативі. Людині-оптимісту простіше сприймати світ, такі люди притягують до себе таких же позитивних людей і такої ж позитив. Ти маєш право на особисту думку. Слід створювати різні умови для спілкування з різними людьми, підключати дітей до цього спілкування, щоб вони вчилися висловлювати свою думку, починати і підтримувати розмову. Досвід спілкування з різними людьми в...
1Розуміємо права людини
тренінг
2Українська фізхвилинка
Патріотична руханка "Український гопачок".
0#stopbullying
Навчання у школі для багатьох супроводжується знущаннями зі сторони інших дітей. За даними ЮНІСЕФ 67% дітей в Україні стикались з булінгом. Ми провели соціальний експеримент, щоб привернути увагу до цієї проблеми #stopbullying
1МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
1