Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
Спосіб боротьби із булінгом
Коли людина відповідає агресію на агресію, то це породжує ще більше ненависті. Як же ж тоді реагувати, коли булер знущається над вами? Відповідь у відео нижче. (Обов'язково потрібно додивитися до кінця, дані поради лише для протидії словесному булінгу).
2Чому так важко вилікувати ВІЛ/СНІД
У 2008 році сталось щось неймовірне - одна людина вилікувалася від ВІЛ-інфекції. З понад 70 мільйонів випадків зараження ВІЛ, це був перший, та, поки що, останній. І ми досі точно не розуміємо, як це сталось. Джанет Іваса [TED-Ed] вивчає особливості вірусу ВІЛ, що ускладнюють його лікування.
0Переваги здорового нічного сну
У відео пояснюється, як сон реструктуризує ваш мозок і, таким чином, впливає на пам'ять.
0Игры с водой для детей от трех до шести лет
КОСМИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ. ТЕМА «ВОДА» 11.03.2016 НАТАЛИЯ ГОНЧАРОВА Космическое воспитание в Монтессори-педагогике – это раздел, содержащий знания об окружающем мире. Работа с этим разделом включает в себя первые занятия историей, биологией, анатомией, географией… Все занятия строятся от конкретного, наглядного к абстрактному. Обычно ребёнку дают наглядную демонстрацию каких-либо явлений и предлагают самому сделать заключение. Одной из обширных тем в космическом воспитании является тема четырёх стихий: вода, огонь, земля и воздух. Такие занятия можно проводить как в группе, так и дома. Они включают много простых экспериментов и наглядных упражнений. И обычно очень нравятся детям. Одной из стихий является водная стихия. Вот примеры упражнений и занятий по теме «Вода». К какой стихии принадлежит предмет? Предложите ребёнку предметы, принадлежащие к разным стихиям: – Воды: например,...
0Особливий персонал в київській пекарні
21 річний киянин, Владислав Малащенко, створив пекарню в якій працюють люди з ментальними вадами розвитку. Робочий процес в Good Bread for Good Peoplе організували таким чином, що особливі люди не тільки соціалізуються, а ще й заробляють і отримують задоволення.
1Цель – это то, что создает истинное счастье
Речь Марка Цукерберга перед выпускниками Гарварда
0Цікаві руханки для дітей
Вправи стануть у нагоді вихователям у дитячих садочках та вчителям початкових класів.Вид розробки: Руханки0Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2Дівчинка просто поскаржилась, що над нею знущаються в школі
Дочку героя відео ображали в школі за колір шкіри і не тільки. Щоб підтримати свою дитину та всіх інших, хто був чи є жертвою булінгу він зняв ось такий відео-кліп.
1Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
1