Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
Розмова про розмову. Словничок чарівних слів.
Вчити дітей стисло, правильно висловлювати свою думку, уважно слухати і чути інших, не втручатися в розмову дорослих.
0Ми йдемо до їдальні
Дати дітям елементарні знання про правила сервірування столу, сприяти оволодінню навичками користування столовими приборами.
0Милуйся красою рідної природи
Дати дітям уявлення про охорону і збереження природи рідного краю. Вчити виконувати найпростіші правила поведінки у природі, оцінювати приклади позитивного і негативного ставлення до неї.
0"Хто Я?"
Дати дітям уявленням про свої життєві ролі. Вчити визначати обов'язки, які кожен учень має виконувати в школі, сім'ї, суспільстві.
0Яким має бути добро? Що означає бути добрим?
Розкрити основне значення понять "Добро" і "Зло". Вчити наводити приклади їх проявів у житті; робити висновок про цінність Добра в житті людини.
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0Гість - радість у домі. Слова вітання, побажання
Дати учням уявлення про правила поведінки вдома, у гостях; вчити культурно поводити себе у гостях; дотримуватись правил гостинності.
0Вчимося жити й працювати разом
Вчити дітей розуміти сутність поняття „дружба", „справжня дружба", „справедливість", „чесність", наводити приклади, робити оцінні судження.
0У Країні Добрих і Ввічливих Людей
Узагальнити знання учнів про дотримання правил ввічливої поведінки вдома, у школі, в громадських місцях. Вчити виявляти шану, піклування про старших, рідних, молодших, слабких тощо.
0НАКОПИЧУВАЛЬНІ КОМПЛІМЕНТИ
У цій грі виражається визнання, якого ми ніколи не отримуємо в достатній мірі. Гра задовольняє базові потреби членів групи будь-якого віку і сприяє встановленню в групі шанобливого клімату.
0