Актуальні теми: До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3708 розробок
Базові поняття
Як функціонує печінка?
У вас всередині є фабрика масою приблизно 1,4 кілограма, яка працює 24 години на добу. Це ваша печінка: найважчий орган у вашому тілі, який одночасно виконує роль складу, виробничого вузла і фабрики з переробки. Емма Брайс коротко розповідає про те, як функціонує печінка.
0Чому в жінок відбуваються менструації?
Спільною ознакою деяких ссавців нашої планети є наявність менструального циклу. Люди входять до невеликої групи тварин, які мають менструацію. Так в чому ж сенс цього рідкісного процесу?
0Переваги здорового нічного сну
У відео пояснюється, як сон реструктуризує ваш мозок і, таким чином, впливає на пам'ять.
0Чому ранній розвиток обертається поганими показниками у школі
Нейропсихолог, кінезіолог і тренер програми «Успіх у навчанні» Інна Засоба прочитала в Новопечерській школі лекцію про те, які умови мають створити батьки, щоб дитина реалізувала себе. Коротко про головне. «Для дитини важливе відчуття «я можу» Від 15 до 40% школярів зараз мають труднощі в навчанні, і цей показник зростає в геометричній прогресії. Досить часто так буває через те, що в дитини систематично щось не виходить. Це формує «комплекс невдахи»: знижує самооцінку, робить її байдужою або негативно налаштованою до навчання. Ви можете легко допомогти таким дітям. Треба лише дати їм змогу відчути, що вони все можуть. Призначте дитину головною в якомусь великому класному чи позакласному завданні. Наприклад, запропонуйте їй стати організатором вечірки для однокласників. Адже, щоб організувати таку вечірку, треба придумати тематику, конкурси, скласти бюджет, який мають затвердити батьки, запросити однокласників і врешті провести...
2ЩО РОБИТИ, АБИ ВАША ДИТИНА НЕ ПОТРАПИЛА ДО ЛАП КРАДІЇВ?
ПРОСТІ ПРАВИЛА, які вбережуть вашу дитину від викрадення! Не випробовуйте долю дитини і власні нерви! Ви не можете знати про наміри оточуючих і передбачити їхню поведінку. Але ви можете убезпечити свою дитину від трагедії! Будьте постійно поруч, дотримуйтесь простих правил безпеки і навчайте малечу!
0Игры с водой для детей от трех до шести лет
КОСМИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ. ТЕМА «ВОДА» 11.03.2016 НАТАЛИЯ ГОНЧАРОВА Космическое воспитание в Монтессори-педагогике – это раздел, содержащий знания об окружающем мире. Работа с этим разделом включает в себя первые занятия историей, биологией, анатомией, географией… Все занятия строятся от конкретного, наглядного к абстрактному. Обычно ребёнку дают наглядную демонстрацию каких-либо явлений и предлагают самому сделать заключение. Одной из обширных тем в космическом воспитании является тема четырёх стихий: вода, огонь, земля и воздух. Такие занятия можно проводить как в группе, так и дома. Они включают много простых экспериментов и наглядных упражнений. И обычно очень нравятся детям. Одной из стихий является водная стихия. Вот примеры упражнений и занятий по теме «Вода». К какой стихии принадлежит предмет? Предложите ребёнку предметы, принадлежащие к разным стихиям: – Воды: например,...
0ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ДИТИНА НЕСЛУХНЯНА: 5 ПОРАД
Караючи дитину за непослух, ви дуже ясно повинні представляти що і чому ви робите, а також розуміти, чим саме було викликано покарання поведінки дитини. Якщо син розлив воду на підлозі, тому що хотів допомогти вам полити квіти, але не втримав в руках важку пляшку – це привід не для покарання, а для покупки маленької і легкої лійки, з якої малюк зможе поливати рослини, не завдаючи шкоди вашому дорогоцінному паркету і не засмучуватись від власної невмілості. А ось якщо дитина свідомо робить якусь дію, що колись уже було однозначно заборонена, то за цим має йти покарання. При цьому важливо, щоб заборони і покарання обмовлялися заздалегідь, а не тоді, коли проступок уже пройдено. Щоб було легше впоратися з дитиною, спробуйте наступне: 1. Стілець для тайм-ауту Це найбільш ефективне покарання для дитини від 2 до 5 років. Призначте один зі стільців у вашому будинку стільцем для тайм-ауту або стільцем «посидь-заспокойся». Купіть пісочний годинник на 3 хвилини....
0ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання. 1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність. 2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко...
1Как приучить ребенка к дисциплине
Одна из фундаментальных целей воспитания – научить детей самодисциплине. Некоторые родители считают, что залогом эффективной дисциплины является наказание. Но если мамы и папы изучат и будут применять приведенные ниже советы, такие явления, как вопли, крики и шлепки, исчезнут, и между родителями и детьми установятся теплые и доверительные отношения. Руководящие принципы взаимоотношений родителей и детей Постарайтесь регулярно находить время для того, чтобы весело проводить его с вашим ребенком. Родители никогда не должны противоречить друг другу в вопросах, касающихся дисциплины, в присутствии детей. Никогда не отдавайте ребенку распоряжения, не будучи в состоянии проконтролировать их выполнение. Будьте последовательными, то есть вознаграждайте или наказывайте за определенное проявление поведения одним и тем же способом на постоянной основе. Согласуйте, какое проявление поведения является желательным и нежелательным. Договоритесь о том, как...
0Як познайомити дітей з концепцією часу
«Завтра», «через тиждень», «після сну», «через місяць», «почекай хвилинку» й т. п. Усі ці відрізки часу дуже складні для розуміння маленькими дітьми! Далі в статті запропоновано поради, які допоможуть батькам пояснити ці принципи лише за кілька хвилин. «Ми виходимо за двадцять хвилин!». Вам це речення зрозуміле, тому що ви знаєте, що за цей проміжок часу вам необхідно скласти одяг і прибрати посуд зі столу. Для вашої трирічної дитини це як китайська грамота. Насправді, вона розуміє лише одне: «Ми збираємось йти». У неї ще дуже туманне уявлення про час. Ви можете знайти величезну кількість літератури, присвяченої дітям віком від чотирьох до шести років, в якій говориться, що такі поняття, як «завтра», «через тиждень», «через три місяці», не мають для дітей жодного смислового навантаження. Діти лише знають, що ці вирази означають майбутнє або, якщо конкретніше,...
0