Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3714 розробок
Режим дня
Про режим дня
Тематика: Режим дня0Режим дня
Пояснити дітям необхідність дотримуватися режиму, навчити за допомогою дорослих складати режим дня.
1Смішарики: режим дня
Цей ролик показує учням важливість дотримання режиму дня.
1В гостях у Сонечка на галявині Здоров'я
Бесіда з елементами гри для учнів 2-3 класів при вивченні тем пов'язаних зі здоровим способом життя (режим дня, чистота та гігієна, правильне харчування і т.д.).
1Режим дня від "А" до "Я"
Урок містить матеріали щодо теми, тематичні малюнки та відеоматеріали.
3Почему "жаворонки" лучше "сов"?
Снова и снова находятся примеры, подтверждающие тот факт, что среди успешных людей больше «жаворонков», чем «сов». Человек, которого вы заметили в окно на утренней пробежке, пока вы все еще в пижаме, скорее всего знает кое-какие секреты успеха. Неужели есть прямая связь между привычкой вставать рано и будущим благополучием? Если есть, то какие тайны раскрыли жаворонки, пока вы еще допиваете свою первую кружку кофе? Прежде чем начать разбираться в секретах «ранних пташек», давайте узнаем, почему некоторые люди считают, что вставать с кровати вместе с первыми лучами солнца намного легче: Почему некоторые люди жаворонки? Почему же некоторые люди боятся восходящего солнца, пока другие приветствуют его? Разгадка кроется в ваших циклах сна, которые регулируются циркадными ритмами. Последние представляют собой внутренний механизм, дающий вам знать, когда просыпаться и когда ложиться спать. Современные технологии и искусственное освещение сбили их;...
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
0Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Природні ритми і здоров'я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності (Урок 4)
розширювати уявлення про природні ритми і здоров'я, про залежність працездатності від здоров'я людини; розвивати вміння виконувати вправи для збереження високої працездатності; виховувати навички безпечної поведінки для власного здоров’я і здоров’я оточення.
0Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Влив телебачення і комп'ютера на здоров'я. Розробка пам'ятки щодо перегляду телепередач, користування комп'ютером.
ознайомити школярів із значенням відпочинку для гармонійного розвитку людини; навести приклади життєвих ситуацій, що призводять до перевтоми, ознайомити учнів з її причинами, пояснити вплив перевтоми на їх здоров'я, зв'язок виникнення захворювань від перевтоми, вказати на те, як попередити перевтому; ознайомити учнів з впливом телебачення і комп'ютера на їхнє здоров'я.
0