Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Режим дня
Природні ритми і здоров'я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності (Урок 4)
розширювати уявлення про природні ритми і здоров'я, про залежність працездатності від здоров'я людини; розвивати вміння виконувати вправи для збереження високої працездатності; виховувати навички безпечної поведінки для власного здоров’я і здоров’я оточення.
0Про режим дня
Тематика: Режим дня0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
0Региональное экспертное совещание по профилактике насилия в школе
10-11 февраля 2015 года В Минске (Беларусь) состоялось региональное экспертное совещание по профилактике насилия в школе, организатором которого выступило Региональное бюро ЮНЕСКО в Москве по Азербайджану, Армении, Беларуси, Республике Молдова и Российской Федерации, Бюро ЮНЕСКО в Алматы совместно с Представительством ЮНИСЕФ в Беларуси. В рамках совещания делегации от государств, в состав которых вошли представители министерств образования, ведущие специалисты в области воспитания, противодействия насилию в школьной среде и профилактического образования в области здоровья, обсудили ситуацию с насилием в школах и мерах, комплексный подход к защите детей от насилия, а также ознакомились с международным опытом в сфере защиты детей и профилактики насилия в школе. Также рассмотрено региональное руководство по профилактике, выявлению и реагированию на случаи насилия в школе и перспективы разработки и внедрения национальных пособий по профилактике, выявлению и реагированию на случаи...Тематика: Режим дня1Режим дня
Пояснити дітям необхідність дотримуватися режиму, навчити за допомогою дорослих складати режим дня.
1Режим дня від "А" до "Я"
Урок містить матеріали щодо теми, тематичні малюнки та відеоматеріали.
3Скільки води треба пити дітям щодня. Інфографіка
Згідно з дослідженнями, понад 60% дітей шкільного віку страждають від зневоднення різного ступеня через те, що випивають недостатньо води.Звісно, протягом дня дитина може пити чай, сік та інші напої, однак звичайна вода також обов’язково потрібна у раціоні дитини. Рекомендований режим пиття для дітей 5-10 років є таким:
0Сколько должны спать дети, чтобы нормально высыпаться
Мы понимаем, что детям нужно много сна. Однако, если ребенок встал в нужное время, хотя накануне лег на пару часов позже, это не значит, что он отдохнул. Звучит непривычно, но, если вы хотите обеспечить полноценный отдых детскому организму, в некоторых случаях малышей нужно отправлять спать раньше 8-9 часов вечера. AdMe.ru нашел график ученых Анни Лалансет и Нэнси Пежу, в котором приводятся данные о том, во сколько стоит ложиться и сколько нужно спать детям в зависимости от возраста и планируемого времени подъема. При этом сладко посопеть ребенку днем по-прежнему стоит. Источник: https://www.adme.ru/zhizn-semya/skolko-dolzhny-spat-deti-chtoby-normalno-vysypatsya-1379165/ © AdMe.ru
0Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Что происходит с мозгом из-за недосыпания
Короткое видео о последствиях недосыпания для нашего организма.
0