Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Самовиховання
ТИ ОСОБЛИВИЙ!
Мета тренінгу — дати учням змогу розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення.
0СТРАТЕГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ознайомлення зі складовими стратегії самореалізації, методами самопізнання і життєвого самовизначення. Відпрацювання алгоритму вибору майбутньої професії. Тренінг навичок розбудови самооцінки, постановки і досягнення мети.
0Мода
Якщо якась дія стає обов'язком, вся її привабливість і чарівність можуть зникнути.
0Для чого потрібен фітнес
Кожен з нас робить щось краще інших. Звичайно, порівнювати свої недоліки з перевагами інших людей - велика спокуса, але це - нездорове порівняння. Пам'ятайте: навіть зламаний годинник двічі на добу показує правильний час!
0"Комунікація ... Про що це?"
Ця історія ілюструє небезпеку припущень: по-перше, про самі комунікації, а по-друге, про те, що наша "карта реальності" така ж, як і в іншої людини.
0Мама і точильник ножів
Ця історія демонструє потенційну небезпеку припущень: по-перше, коли нам здається, що ми знаємо, що людина скаже або збирається сказати, і, по-друге, коли ми судимо про характер і професію людини за її зовнішностю. Зовнішність може бути оманлива!
0Молитва лідера
Всі бувають невпевнені в собі.
0Проект
Якщо ви продовжуєте робити те, що робили завжди, отримаєте те ж, що завжди отримували. Якщо те, що ви робите, не працює, зробіть що-небудь інше!
0У Країні Добрих і Ввічливих Людей
Узагальнити знання учнів про дотримання правил ввічливої поведінки вдома, у школі, в громадських місцях. Вчити виявляти шану, піклування про старших, рідних, молодших, слабких тощо.
0Вчимося жити й працювати разом
Вчити дітей розуміти сутність поняття „дружба", „справжня дружба", „справедливість", „чесність", наводити приклади, робити оцінні судження.
0