Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Психологічне благополуччя
Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиПеремішані слова
Вправа полягає у складанні слів з літер. Дане завдання активізує розумову діяльність учнів.Вид розробки: Запитання і відповіді, Само- і взаємонавчання0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Розбудова командиПо три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство1
Тематика: Розбудова команди, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняТіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗбирання псевдоніміів
Вправа допомагає налагодити дружні стосунки в групі та встановити позитивну атмосферу в класі. Розвивається креативне мислення учнів.Вид розробки: Руханки, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗалізти в торбинку
Вправа спрямована на активізацію розумової діяльності учнів, розвиває креативне мислення. Допомагає встановити позитивну атмосферу в колективі.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняГаряче сидіння
Вправа на знайомство, зближення групи. Дає змогу учням більше дізнатися один про одного, а також розвиває у дітей здатність швидко мислити.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Запитання і відповіді, Знайомство0
Тематика: Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Спілкування, Розбудова командиИгры, которые помогут снять стресс и напряжение у малыша
В этот статье представлены несколько игр, которые помогут снять стресс и напряжение у вашего малыша. Мы не можем оградить ребенка, от всего, что может вызвать у него переживания, тревогу, но мы можем помочь малышу пережить стрессовые события. В этот статье представлены несколько игр, которые помогут снять стресс и напряжение у вашего малыша. 1. Гирлянда. Эта маленькая практика, хороша для застенчивых и стеснительных деток. Из разноцветной бумаги вырезаем гирлянду-человечков. Можно нарисовать рожицы, мордочки, написать имена родственников, друзей или детей из группы. Таким образом, мы создаем атмосферу — мы вместе. 2. Весь негатив в небо! Прошлый опыт сложно отпустить. Человек, переживший травму или потерю может начинать «цепляться» за то, что считает важным и дорогим. Нам нужна метафора «отпускания с радостью» — шарики. Отпускаем в небо шарики, пускаем кораблики по реке, отпускаем китайские фонарики… 3. Рисуем...
1Удушье
Серия из цикла "Сделай или умри". Даже если вы уже обладаете навыками предоставления первой помощи, сумеете ли в критической ситуации собраться и использовать правильный навык?
0Добрые поступки помогают от стресса
Исследователи из Медицинской школы Йельского университета (США) Эмили Энселл, Элизабет Рапоза и Холли Лоз решили выяснить, действует ли подобный эффект и в реальной жизни, за пределами экспериментальных лабораторий. Для участия в исследовании, длившемся 14 дней, они привлекли 77 взрослых добровольцев в возрасте от 18 до 44 лет, не страдавших наркоманией, алкоголизмом или психическими заболеваниями. Каждый день добровольцы получали на свой смартфон автоматическое сообщение, напоминавшее им отправить ежедневный отчет (также через смартфон). В отчете они должны были указать, какие стрессовые события, касающиеся различных аспектов жизни (личные отношения, работа или учеба, домашние дела, финансы, здоровье) произошли в течение дня. Количество подобных событий показывало, насколько стрессовым был этот день для участника. Требовалось также указать, доводилось ли добровольцам в течение дня помогать кому-то в чем-то (к примеру, придержать дверь, помочь детям с уроками, спросить...
0