Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Будь-яка тематика
«Хто тебе оточує?»
Ця рухома розминка спрямована на розвиток уваги і пам'яті.
0«ХТО Я? ЯКИЙ Я?»
Така форма само презентації теж дозволяє учасникам впоратися із завданням короткого представлення себе раніше незнайомим людям, з якими належить спілкуватися протягом декількох днів.
0«Чемпион продаж»
байка на коммуникацию, установки и стереотипы, влияние и взаимодействие, переговоры, креативность.
0«ЧОМУ І ДЛЯ ЧОГО?»
Ще одна версія само презентації, яка одночасно дозволяє прояснити очікування членів групи від майбутньої роботи.
0«ЧОТИРИ СТИХІЇ»
Цю розминку можна проводити як в перший тренінговий день, коли учасники ще погано знають один одного, так і в наступні.
0"А я не розповідав вам про ...?"
Ставитися до інших так, як би ви хотіли, щоб вони ставилися до вас, далеко не завжди корисно!
0"АСОЦІАЦІЇ"
Вправа пов'язана з асоціативним мисленням.
0"Веселая зарядка"
Упражнение помогает снять напряжение мышц шеи и плеч, вызывает прилив крови к речевым органам.
1"МАСАЖ" ДЛЯ ГОЛОСУ
Розминки для голосу.
0"Перевернутий клас"
Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? Що робити, якщо учень тривалий час хворіє або ж їздить на змагання, фестивалі, конкурси… Сьогодні на ці та інші схожі запитання шукає відповіді величезна кількість педагогів. І вирішенням цих проблем є модель навчання, в ефективності якої переконалися практично всі, хто її випробував. Це – перевернуте навчання (перевернутий клас). Перевернутий клас – це така модель навчання, в якій виконання домашньої роботи передбачає самостійне вивчення учнем нової теми: перегляд відеолекції; читання навчальних текстів, перегляд ілюстрацій; проходження тестів та вправ на початкове засвоєння теми. Потім, під час роботи в класі, учні вивчають більш складний теоретичний матеріал та питання, що виникли в них впродовж виконання домашньої роботи (не більше 25-30% часу). Також в класі діти разом із вчителем розв’язують практичні задачі та виконують дослідницькі...
0