Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Вплив комп’ютерних ігор на здоров'я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності. Підсумок за темою
ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; узагальнювати знання учнів із теми «Серед людей»; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання; розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати; виховувати пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації.
0Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину
систематизувати знання учнів про легкозаймисті речовини та побутові електроприлади, даючи коротку довідку про утворення електричного струму; пояснити, що вогонь може бути корисним і небезпечним; формувати розуміння необхідності знати й виконувати правила протипожежної безпеки; переконати дітей у небезпечності гри з вогнем; розвивати вміння керувати власними емоціями; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки під час використання електроприладів, обігрівальних приладів та інших пожежонебезпечних побутових предметів.
0Профілактика вживання тютюну та алкоголю. (Практична робота). Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції
формувати уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм; розвивати вміння обстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації; виховувати здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю.Вид розробки: Тренінги, Плани уроків0
Тематика: Тютюн, Серцево-судинні захворювання, Алкоголь, Хронічні обструктивні захворювання легень, НаркотикиДорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості
вчити учнів дотримуватися правил безпечного переходу вулиці, дороги у місцях з обмеженою оглядовістю; ознайомлюватися із гальмівним шляхом автомобіля; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, уміння орієнтуватись на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці, бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
0Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
0Дорожні знаки. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху із дорожніми знаками 1.27, 1.28, 1.30., 3.8, 4.12, 5.41, 5.43
ознайомлювати учнів із дорожніми знаками; формувати навички їх розпізнавання; закріплювати вивчені правила дорожнього руху.
0Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі
формувати правила безпечної поведінки дітей надворі; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя на прогулянці; розвивати вміння розсудливо діяти; виховувати обережність, винахідливість, уважність, дисциплінованість.
0Безпека велосипедиста
ознайомлювати з різновидами велосипедів і їх призначенням, з елементарними правилами безпеки під час катання на велосипеді; розвивати навички безпечної їзди на велосипеді; виховувати пильність, уважність, бажання дотримуватися законів вулиці.
0