Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Як організму шкодять енергетики?
Як організму шкодять енергетики. У наші дні все більшу популярність здобувають енергетичні напої. Вони можуть продаватися скрізь — в барах і нічних клубах, в магазинах або кіосках, і навіть в тих місцях, де їх вже ніяк не варто очікувати, — у фітнес-клубах або тренажерних залах. Якщо вірити рекламі, енергетики додають сил, забезпечують бадьорість і відмінне самопочуття, що дає можливість довгий час бути активним не випробовувати втоми. Однак про шкоду подібних стимуляторів немає ні слова. Енергетичні напої особливо популярні серед молоді. Їх вживають студенти перед сесією, офісні працівники, втомлені водії або тусовщики. Зазвичай енергетики продаються в алюмінієвих баночках по 0,33 або 0,5 л. За смаком вони нагадують звичайну солодку газовану воду з досить приємним ароматом. При їх вживанні мало хто замислюється про те, що ховається всередині енергетика. Однак найчастіше їх вживання призводить до суттєвих проблем зі здоров’ям. Енергетики можуть бути...
0Способи релаксації. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
ознайомити учнів із поняттям «релаксація», із вправами для релаксації; вчити створювати колаж на задану тему, творчо мислити, виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
2Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Відпочинок на природі
розкривати уявлення учнів про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; вчити правильному поводженню під час відпочинку на природі; розглядати можливі небезпеки лісу; розвивати вміння безпечного спілкування з природою; виховувати культуру поведінки дітей на відпочинку.
0Поведінка дитини в автономній ситуації на природі
ознайомлювати учнів з основними засобами і способами захисту життя в автономній ситуації на природі; вчити правильному поводженню під час виникнення надзвичайних ситуацій; розвивати здатність орієнтуватися у нелегких ситуаціях; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3Картографы
Игра станет полезной на уроках, где нужно изучать план-эвакуации при чрезвычайных ситуациях. Или в спрощеном варианте для ознакомления первоклашек с школой.Тематика: Безпека0Знакомство
очередная подборка игр на знакомство.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
0