Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Фото школи
Фото школи
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
ВІЛ/СНІД
Голосів:
1
4 способи, як правильно і швидко прийняти рішення: квадрат Декарта
Прийняти рішення допоможе легка техніка — квадрат Декарта. Це найпростіший спосіб для прийняття рішень. Сенс її в тому, що при розгляді проблемної ситуації необхідно поставити собі 4 питання і проаналізувати відповіді. 1. Що буде, якщо це трапиться?(Що мені від цього буде, які плюси). 2. Що буде, якщо цього не трапиться? (Все буде, як і колись, які плюси від неотримання). 3. Чого не відбудеться, якщо це трапиться? (Негативні сторони від отримання того, що ми хочемо). 4. Чого не відбудеться, якщо цього не трапиться? (Негативні боку він неотримання того, що ми хочемо). Варто на це питання звернути особливу увагу. Коли ви його задаєте, мозок може захотіти проігнорувати його, адже в пропозицію є подвійне заперечення. Ще відповіді можуть бути ідентичні з тими, які ви отримали в першому...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Аналіз проблем та прийняття рішень
2
Голосів:
0
Изменение образовательной системы как драйвер развития бизнеса и общества
О трансформации образования и работы благодаря телекому и ИТ в своем блоге для "Киевстар Бизнес" Дайджеста высказался Калита Дмитрий, директор Intel в Украине. Сегодня скорость изменений в мире такова, что мы живем уже даже не в постиндустриальную, а в постпостиндустриальную эпоху. Поэтому обществу ощутимо необходим органический переход от вещей, которые были в индустриальной эпохе, к вещам и сущностям современного мира. Мы движемся к обществу знания, обществу будущего, к которому нужно готовиться сегодня. Мы готовимся. Intel всегда тратила много усилий на поиск тех моделей образования, которые помогут будущим поколениям создать больше инноваций и ускорить развитие общества в разных странах. Один из последних примеров, который привел не просто к конкретным результатам в сфере образования, а к трансформации страны, увеличению ВВП и влиянию на бизнес, — это пример Португалии. В стране был кризис в экономике, она развивалась волнообразно. Что произошло?...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Самонавчання
0
Голосів:
2
Зарядка для учеников 3-4 классов «Мы хотим на дискотеку!»
«Студия Серебрянских» - сеть спортивных школ гимнастики, акробатики и танцев для детей - рекомендует выполнять этот комплекс, предварительно подготовив в качестве инвентаря небольшую книгу, и бутылочку с чистой негазированной водой, если ребенку захочется пить. Пора в школу. Просыпаемся. Принимаем исходную позу (ИП1) – стоя, ножки вместе, ручки вдоль тела. Поднимаем ручки вверх и плавно опускаем вниз, чуть наклоняясь вперед – 3 раза. Мы - часики. ИП1. Наклоняем голову влево, затем вправо – по 2 раза. Поднимаем голову вверх – опускаем вниз – по 2 раза. И теперь – все упражнение, только быстро! Плечики. Исходная поза ИП2. Выполняем круговые движения спереди-назад одним плечом, выставляя его чуть вперед. Затем вторым. По 2 раза. Затем меняем направление – крутим плечом сзади-вперед. 2 раза. Теперь, слегка поворачивая корпус вперед, выносим левое плечо вперед и делаем 2 встряхивания. Затем повторяем для другой руки – по...
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Рух та загартування
0
Голосів:
0
Как помочь ребенку адаптироваться к школьной жизни
Все мы когда-то волновались, когда шли в первый класс. Для детей и для родителей начало школьной жизни — очень волнительный этап. Мы расскажем о том, как безболезненно и быстро приучить ребенка к школе.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
Утренняя гимнастика
Описание: Новый, четвертый комплекс Утренней гимнастики разработан совместно с центром С.М. Бубновского и направлен на профилактику искривлений позвоночника у детей, развития у них чувства ритма и пластики, а также на развитие координационных возможностей. Рассчитан на школьников 1-4-х классов. Упражнения комплекса имеют положительное воздействие: 1) улучшают осанку; 2) восстанавливает амплитуду движений; 3) укрепляют мышечный корсет; 4) улучшают кровоснабжение и лимфоотток; 5) улучшают процессы обмена веществ в тканях‚ органах‚ системах органов и во всем организме; 6) восстанавливают нормальное положение нарушенных двигательных сегментов и разрушают патологические двигательные стереотипы; 7) развивают силу, равновесие и гибкость, устраняют скованность и неловкость движений, а в конечном результате ведут к восстановлению суставов; 8) улучшают транспортную функцию всех мышц; 9) позволяют избавиться от острых и хронических болей в пораженном двигательном...
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Рух та загартування
,
Недостатня рухова активність
0
Голосів:
1
Комплекс упражнений № 1
Бодрость и хорошее настроение вашего ребенка каждое день - это утренняя гимнастика! Посмотреть видео можно ЗДЕСЬ.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Рух та загартування
,
Недостатня рухова активність
0
Голосів:
1
Комплекс № 1
Комплекс утренней гимнастики, специально созданный Екатериной Серебрянской и тренерским составом Студии Серебрянских, проработает каждую мышцу тела вашего ребенка и оставит глубокое ощущение бодрости и гибкости на весь день! Посмореть видео можно ЗДЕСЬ.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Рух та загартування
,
Недостатня рухова активність
0
Голосів:
1
Комплекс № 2 для учителей
Руководитель проекта "Утренняя гимнастика" и тренер Студии Серебрянских рассказывают и показывают, как правильно провести занятие утренней гимнастикой для учеников 3-4 классов. Видео можно посмотреть ЗДЕСЬ.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Рух та загартування
0
Голосів:
2
Упражнения для деток
Олимпийская чемпионка советует как легко научить ребенка кувыркаться, а также несколько упражнений для гибкости позвоночника. Видео можно посмотреть ЗДЕСЬ.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Рух та загартування
1
Попередні
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
Наступні
Додати матеріал