Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
3
Фото учнів НВК №1 м. Покров. Тренінг «Цінності - основа характеру» (9 клас)
Фото учнів під час проведення тренінгу в 9 класі на тему «Цінності - основа характеру». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області.
Тематика:
Повага до себе
,
Цілепокладання
Голосів:
1
7 простих способів зробити кожен урок цікавим та корисним
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи. Бодай 10...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
3
Фотографії та новини з тренінгів
Шановні відвідувачі Порталу превентивної освіти! Фотографії та новини з тренінгів по проекту «Вчимося жити разом» можна переглянути за посиланням http://autta.org.ua/ua/project_news/photo та на сайті Здоров'я через освіту http://helte.org.ua/ua/Novuyproekt/Project_news/photo/.
Голосів:
0
Как правильно организовать рабочий день школьника
То, как организован день школьника, обычно определяет очень многое — от его успеваемости до самочувствия. Как всё успевать и не переутомляться, как соблюсти баланс между тем, что нужно, и тем, что хочется, — эти вопросы стоят не только перед взрослыми людьми, но и перед детьми, начиная с младших классов. Разрешить их поможет тайм-менеджмент. Какие принципы необходимо применять, чтобы организовать рабочий день школьника, «Мелу» рассказали создатели курса «Тайм-менеджмент» на «Универсариуме». Соблюдайте баланс Приступая к организации дня школьника, важно помнить о колесе жизненного баланса. В течение дня необходимо уделять время не только учебе в школе и приготовлению уроков, но и другим сферам жизни. Секрет хорошей успеваемости — в равномерном развитии творческой и аналитической стороны личности, а секрет хорошего самочувствия — в сбалансированности разных жизненных сфер. Сядьте вместе с ребенком и определите...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Цілепокладання
,
Режим дня
0
Голосів:
2
Знайомство з «Руханками» в 2-Б класі
ФОТО учнів 2-Б класу,ЗОШ № 18 ім.Дмитра Чернявського м.Бахмут Донецької області. Руханка «Тостер» Руханка «Молекули» Руханка «Привітання» Руханка «Потяг»
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Здоров'я
0
Голосів:
2
Фотозвіт. Тренінг 1. Початкові класи Бердянської ЗОШ І - ІІІ ст. №1 (Запорізька обл.)
Проект "Вчимося жити разом". Проведено у 4-х класах. Тема "Як знайти друга" Виконання пісні "Справжня дружба" Розробка правил роботи Об'єднання у групи Робота у групі
Тематика:
Стосунки
,
Спілкування
Голосів:
3
Тренінг в 8 класі на тему «Стать і гендер»
Фото учнів під час проведення тренінгу в 8 класі на тему «Стать і гендер». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області.
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Повага до себе
,
Самооцінка
1
Голосів:
3
Тренінг в 6 класі на тему «Самооцінка і здоров’я людини»
Фото учнів під час проведення тренінгу в 6 класі на тему «Самооцінка і здоров’я людини». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області. Гра «Струмочок» Робота в групах Презентації груп, обговорення
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Самооцінка
0
Голосів:
0
Комплекс игр и упражнений, направленных на формирование межполушарных взаимодействий.
Для оптимального обучения нам необходимы оба полушария, работающие вместе в равной степени и сформированность межполушарного взаимодействия. Наш мозг состоит из двух различных полушарий, связанных в центре узлом нервных окончаний, который называется мозолистым телом. Каждое полушарие развивает и обрабатывает информацию специфическим образом. Возьмем простой пример, логическое полушарие (обычно с левой стороны) имеет дело с деталями, частями, обработкой языка и линейным анализом. В противоположность этому (обычно правое) имеет дело с образами, ритмом, эмоциями и интуицией и обрабатывает информацию целиком или глобально. Мозолистое тело между полушариями действует как сверхбыстрый путь, позволяющий быстро воздействовать на оба: линейное детальное в левом полушарии и общий образ - в правом полушарии. Когда существует хорошая связь между двумя половинами, в результате появляется единое мышление. Чем больше активизируются оба полушария для использования, тем больше связей формируется...
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Критичне і творче мислення
,
Рух та загартування
0
Голосів:
4
Дослідження ESPAD
Український інститут соціальних досліджень опублікував результати 6-ї хвилі опитування крос національного дослідження ESPAD. Дослідження засвідчує збереження позитивної динаміки поведінкових практик учнівської молоді щодо вживання психоактивних речовин, починаючи з 2003-2007 років. У результатах дослідження наголошується на успішному впровадженні навчального курсу «Основи здоров’я» та необхідності звернути увагу на підготовку та перепідготовку педагогів щодо впровадження інтерактивних інноваційних методів і підходів до профілактики вживання психоактивних речовин. Презентація.
Попередні
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
Наступні
Додати матеріал