Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2Дівчинка просто поскаржилась, що над нею знущаються в школі
Дочку героя відео ображали в школі за колір шкіри і не тільки. Щоб підтримати свою дитину та всіх інших, хто був чи є жертвою булінгу він зняв ось такий відео-кліп.
1Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
1Домашние дела для детей разного возраста
Родители часто задаются вопросом, когда же стоит приучать ребенка к ответственности? Речь идет также и о поручениях, определенных обязанностях по дому. Каждый родитель должен быть внимателен к своему чаду, ведь все дети индивидуальны, поэтому подход тоже должен быть особенным. И все же, когда следует разрешать ребенку помогать по дому, оставаться одному, быть ответственным за ту или иную работу? Чтобы разобраться, мы решили узнать, что думают психологи по этому поводу. По мнению Берниса Грюнвальда и Гарольда Макаби, дети должны чувствовать себя полноправными членами семьи, которым доверяют и которых приучают к ответственности. Если вы вовремя не научите ребенка убирать за собой, то он и вырастят неряшливым. Или, например, если вы все время будете бояться оставлять ребенка одного дома, то даже во взрослом возрасте он будет испытывать дискомфорт, оставаясь наедине с собой. Позаботьтесь о своем ребенке и внимательно изучите эти данные! Конечно, с...Вид разработки: Статьи0Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми (автор А. І. Доровська) «Симпозіум» Учням пропонується уважно прочитати навчальний текст протягом певного часу й розподілити між собою ролі: редактор, критик, автор, рецензент, незнайка, доцент, академік. Потім кожен повинен викласти навчальний текст у своєму амплуа. Решта учасників симпозіуму оцінюють виступ. Учасники симпозіуму також мають право доповнювати виступи одне одного. Рекомендації. Ведучому проаналізувати нестандартні й оригінальні виступи. «Скриня мудрості» Учням пропонується уважно прочитати текст і написати записку, в якій ставиться важке питання до тексту. Всі записки поміщають у коробку, потім усі читають текст удруге і виймають із коробки по одній записці. Гравці по черзі відповідають на запитання. Рекомендації. Оцінюються змістовність, глибина питання і якість відповіді. «Незвичайна доповідь» Ведучий читає текст. Кожен учень кодує...
010 відомих прийомів першої допомоги, які 90% людей роблять неправильно
Виявляється, навіть елементарні речі можна робити з помилками Знати основні дії при наданні першої допомоги потерпілому важливо. Але у кожної дії є протидія, через яку життя людини може виявитися в ще більшій небезпеці. Ми описали кілька основних помилок, які допускають при наданні першої допомоги. 1. Промивання ран перекисом водню, обробка йодом та медичним спиртом можуть бути небезпечні Що поганого: перекис водню знищує клітини сполучної тканини, і рана довше заживає. Йод, зеленка і спирт спалюють здорові клітини, можуть викликати больовий шок і опік при попаданні на рану. Як треба: промити рану чистою питною або кип’яченою водою, нанести мазь з антибіотиком. Пластир і бинт не потрібно накладати без необхідності, інакше рана буде мокнути і довше гоїтися. 2. Непрямий масаж серця призводить до перелому ребер і пошкоджень легенів Що поганого: при виконанні непрямого масажу серця легко зламати ребра потерпілому, і зламані кістки...
0Вправи, спрямовані на професійне самовизначення «Знавці професій»
Учні сідають у коло. У центрі — ведучий. Він говорить: «Увага!» і вказує на будь-якого гравця, голосно й чітко називаючи будь-яку літеру (крім ь, й та апострофа). Учень, на якого вказав ведучий, повинен швидко назвати професію на цю літеру. (Наприклад: Н — наладчик, К — касир, Р — реставратор, Р — редактор і т. д.). Той, хто не встигає у відведений час назвати професію, вибуває з гри. Рекомендації. Ведучому проаналізувати названі учнями професії. Визначити уявлення учнів про їх різноманіття. «Сім нот» Учні сідають у коло. Ведучий просить перелічити професії, які починаються з назви музичних нот: до, ре, мі, фа, сол(ь), ля, сі. Нота ре використовується в середині слова. Наприклад: редактор, фармацевт тощо. Рекомендації. Вправа сприяє розвитку кількох психічних процесів: пам’яті, мисленню, уяві. «Зобрази професію» Ведучий заздалегідь робить заготовки (аркуші...
08 видов укусов насекомых, о которых вы просто обязаны знать!
Летом нас всех часто кусают какие-то насекомые, пишет lavozdelmuro. Чтобы избежать непредвиденных и неприятных последствий, очень важно научиться различать укусы и правильно их обрабатывать. Вот 9 самых распространённых укусов: Укус комара. Комариный укус выглядит как покрасневший подкожный пузырь и сильно чешется. Как правило, никаких особых мер принимать не нужно, разве что намазать место укуса успокаивающей мазью. Но если укус сопровождается жаром, болями в суставах или опуханием лимфоузлов, следует обратиться к врачу — возможно, в кровь попала инфекция. Укус блохи. Эти укусы вызывают сильный зуд. Обычно блошиные укусы появляются группками по 3–4 и напоминают мелкие красные пупырышки. Первым делом их необходимо промыть водой с мылом. Затем намажьте укусы цинковым кремом или другим средством, снимающим зуд. Не...
07 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Мета ігор на групову згуртованість – об’єднати учасників групи для спільного вирішення поставлених завдань, розвиток вміння висловлювати симпатію і повагу один до одного. Такі ігри надзвичайно важливі, адже від того на скільки згуртована група залежить якість виконання завдань та рівень досягнення поставлених цілей всього тренінгу. 1. Зв’язування групи. Група стоїть у колоні по одному, в лівій руці у кожного протягнутий уздовж групи тонкий канат. Учасникам дається завдання щільно скрутитися за годинниковою стрілкою в «рулет», після чого ведучий обв’язує групу кінцем, який залишився на рівні пояса. В такому стані групу просять переміщатися по приміщенню за траєкторією, що задається ведучим. Іноді дається додаткове завдання: в процесі переміщення кожен з учасників говорить три цікаві факти про себе, а після завершення вправи інші учасники згадують ці факти. Ведучому слід уважно стежити за траєкторією руху групи, щоб...
6Брошура про посттравматичний стресовий розлад
В даній брошурі розкривається значення понять "травма", "посттравматичний розлад", та описано, що потрібно робити у випадках травматичної ситуації. Брошуру можна переглянути за...
0