Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Статьи
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
МЕНШЕ СЛІВ Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель...
113 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
1Освітній проект #НеБийДитину. Буклет на підтримку батькам
На основі інфографіки #НеБийДитину створено буклет з короткими підказками батькам, для безкоштовного розповсюдження. Отримати безкоштовну онлайн-версію буклету для друку можна за цим посиланням: БУКЛЕТ #НеБийДитину в хорошій якості для друку.
1Почему дети не хотят ходить в школу. 10 причин, озвученных 11-летним учеником
Тимофей Дрогин рассказал, почему школьники теряют мотивацию в учении и начинают очень не любить школу. Одиннадцатилетний школьник, спикер конференции «Завтра по имени», высказал свое мнение - почему дети перестают любить школу и не хотят учиться. 1. УЧИТЕЛЬ Когда вы только приходите в школу, вам тут же пытаются внушить страх. Один из них — это боязнь учителя. 2. СТРАХ ОЦЕНКИ После первого страха развивается страх оценки. А потом страх наказания родителями, директором школы. В школе не смотрят на то, кем ты являешься, тебя судят только по твоим оценкам. 3. СТРАХ ОШИБКИ Еще один страх — это страх совершить ошибку. Школа не учит тому, что ошибаться можно и нужно, ведь только так ты можешь научиться чему-то. 4. ТРОЛЛИНГ Еще одна причины — насмешки однокласснкиов. И часто это вина учителей, которые выставляют детей на посмешище, указывая им, что они делают что-то не так хорошо, как их одноклассники. Для них оценка важнее...Вид разработки: Статьи0Родители хотят, чтобы мир знал, что произошло
Через несколько недель Даниель Йозеф Фитцпатрик отметил бы свой четырнадцатый день рождения. Его семнадцатилетняя сестра обнаружила Даниеля 11 августа. Он повесился на собственном ремне. Несчастные родители мальчика, Маурин и Даниель старший, с трудом переживают страшную потерю. Но они сразу решили, что мир должен знать правду о смерти их сына. Даниель стал жертвой буллинга – одноклассники постоянно издевались над ним, пока не довели до полного отчаяния. Мальчик написал письмо, в котором объяснил, почему больше не хочет жить. Он подробно рассказал, как его школьные товарищи, шестиклассники из местной католической школы, ополчились против него: …Энтони постоянно срывался на мне. Вместе с Джоном, Марко и Хосе он постоянно издевался надо мной. И однажды я не выдержал и подрался с Энтони, тогда они все остановились. Кроме Джона, он был очень зол. Тогда я дрался с Джоном, он сломал мне мизинец. Денни, так мальчика называли в школе, стал жертвой хулиганов из-за своей...
1Едьютейнмент: навчання як розвага
Навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, - мрія чи реальність? Едьютейнмент поєднує в собі розважальні прийоми, методи інтерактивного й активного навчання, мотивацію до пізнання та взаємодії. Про особливості нової технології читайте в прикріпленій статті.
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид разработки: Школа, Работа в группах, Информационные сообщения, Мультимедийная презентация0
Тематика: Социальная безопасность, ВИЧ/СПИД, Здоровье19-летнее исследование показало, что детям нужны только 2 важных навыка
19 лет ученые наблюдали за детьми, и определили, какие именно навыки в будущем помогут им стать успешными и легко поступить в ВУЗ. Эти навыки не врожденные, то есть им можно обучить, пишет Inc. Трудно поверить, но то, что умеет ребенок в возрасте 5 лет, может повлиять на его будущие шансы на успех. Именно это было сказано в исследовании, опубликованном в Американском журнале общественного здравоохранения в 2015 году. Но это отнюдь не чтение и не письмо. Речь идет о социальных и эмоциональных навыках. Почему социально-эмоциональные навыки так важны? Исследователи из Университета штата Пенсильвания и Университета Дьюка опросили воспитателей детских садов о социальной и эмоциональной компетентности детей. Учителя взвесили, насколько хорошо дети делились, слушали других, разрешали проблемы со своими сверстниками и были полезны. Затем исследователи наблюдали за этими же детьми, когда они стали молодыми людьми, чтобы посмотреть, что с ними случилось. Они обнаружили,...Вид разработки: ООЖН0Інформаційні технології для створення інтегрованих уроків
Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни. Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси. Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни. Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows». Функціональні можливості Movie Maker: створення слайд-шоу із зображень; склеювання, обрізання, додавання...
0ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
В наш час виникає необхідність у впроваджені технологій, які сприятимуть збереженню здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу. Тому, впровадження елементів здоров'язбережних освітніх технологій (ЗОТ) у педагогічну діяльність, стало актуальною проблемою для мене. Мета проекту – забезпечити дитині можливість збереження здоров'я під час навчання у школі, сформувати в неї необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати отриманні знання у повсякденному житті.
0