Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Статьи
ЗАМЕНЯЕМ ТОКСИЧНЫЕ РОДИТЕЛЬСКИЕ ФОРМУЛИРОВКИ НА ПОЗИТИВНЫЕ
Полтора месяца назад мы сделали обзор родительских практик, из-за которых в детях не формируются маркеры насилия и есть опасность, что дети вырастут потенциальными жертвами насилия или насильниками. Мы подробно рассказали, как делать и говорить нежелательно. Но читателям не хватило альтернативы – как делать можно и нужно? Давайте разбираться, как токсичные родительские формулировки заменить на позитивные и поддерживающие. Сочувствие и конструктив против разбора полетов Если ребенка обидели. Токсичные формулировки: За что тебя побили А что ты сделал, что учительница ругалась А зачем ты взяла его машинку Как можно сказать? Сочувствую, что Вася тебя ударил, это обидно. Вася поступил нехорошо. Вы с ним поссорились, из-за чего он начал драться Понимаю, это неприятно, когда учительница ругается. Хотя понимаю и ее – трудно, когда дети шумят на уроке. Постарайся не шуметь на уроке, хорошо Шуми на...
0Розвиваємо таланти: рекомендації батькам
В умінні помічати найдрібніші деталі в поведінці дитини батькам немає рівних. Вони безпомилково визначають за обличчям трирічної дитини, що вона погано спала вночі, або помічають підозрілий запах від підлітка, який повернувся з вечірки. Саме ця здатність допоможе розкрити таланти та здібності малюка. Однак для цього необхідно дотримуватися кількох рекомендацій: Відзначайте маленькі здібності дитини, а не тільки ті, що кидаються в очі. Постійно цікавтеся у вихователів, тренерів і друзів дитини, що в неї виходить найкраще. Ставте малюкові запитання на кшталт: «Що було б, якби...». Діти повинні спробувати себе в різних заняттях, не зупиняючись відразу на одному. Дотримуючись даних порад, ви можете отримати повну інформацію про приховані таланти вашої дитини. Чому важливо бачити маленькі здібності малюка Напевно, протягом життя ви зустрічали людей, які досягли неймовірних результатів в одній зі сфер: у навчанні (відмінники в школі), спорті...
0Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
Пам'ять – головний фактор розвитку пізнавальної сфери дитини. Тому її розвитку необхідно приділяти особливу увагу. У міру дорослішання дитина запам'ятовує обличчя своєї бабусі, слова й кольори, імена своїх друзів у дитячому садку, вірші, які їй читають батьки й багато іншого. Коли дитина запам'ятовує алфавіт, це стає першим кроком до того, щоб навчитися читати. Дорослішаючи, вона запам'ятовує таблицю множення, нові іноземні слова, назви столиць країн світу, вірші. Вона тримає в пам'яті справи, заплановані на день, листи, що надходять їй протягом дня, розклад тренувань з футболу та багато іншого. І весь цей час вона запам'ятовує події, які вже відбулися з нею, як приємні, так і неприємні. Якщо скласти докупи все, що запам'ятовує людина (інформацію, практичні навички та життєві події), стає зрозуміло, яку важливу роль у нашому житті відіграє пам'ять. Саме завдяки пам'яті ми ті, ким є. Чим старшою стає дитина, тим більше вона може...
010 відомих прийомів першої допомоги, які 90% людей роблять неправильно
Виявляється, навіть елементарні речі можна робити з помилками Знати основні дії при наданні першої допомоги потерпілому важливо. Але у кожної дії є протидія, через яку життя людини може виявитися в ще більшій небезпеці. Ми описали кілька основних помилок, які допускають при наданні першої допомоги. 1. Промивання ран перекисом водню, обробка йодом та медичним спиртом можуть бути небезпечні Що поганого: перекис водню знищує клітини сполучної тканини, і рана довше заживає. Йод, зеленка і спирт спалюють здорові клітини, можуть викликати больовий шок і опік при попаданні на рану. Як треба: промити рану чистою питною або кип’яченою водою, нанести мазь з антибіотиком. Пластир і бинт не потрібно накладати без необхідності, інакше рана буде мокнути і довше гоїтися. 2. Непрямий масаж серця призводить до перелому ребер і пошкоджень легенів Що поганого: при виконанні непрямого масажу серця легко зламати ребра потерпілому, і зламані кістки...
0Важные условия для обретения друзей
Родители играют большую роль в обучении детей искусству заводить друзей. Ведь если мы посмотрим на самых компанейских мальчиков и девочек, то увидим, что они обладают важными просоциальными чертами характера: они заботливы, участливы и всегда готовы помочь. У таких детей хорошо развиты речь и способность сдерживать свои эгоистичные и агрессивные порывы. Главным образом у них хорошо развиты навыки межличностного общения: эмпатия, умение ставить себя на место другого человека и моральные суждения. Все это говорит о том, что умение дружить зависит от навыков, которые дети могут развивать и практиковать при активном участии родителей, а именно: разговорных навыков; навыков межличностного общения; эмоционального самоконтроля. Далее представлены несколько советов, основанных на результатах исследований, которые помогут детям выстраивать дружеские отношения. 1. Будьте «тренером эмоций» своего ребенка Каждый человек испытывает негативные эмоции и...
08 видов укусов насекомых, о которых вы просто обязаны знать!
Летом нас всех часто кусают какие-то насекомые, пишет lavozdelmuro. Чтобы избежать непредвиденных и неприятных последствий, очень важно научиться различать укусы и правильно их обрабатывать. Вот 9 самых распространённых укусов: Укус комара. Комариный укус выглядит как покрасневший подкожный пузырь и сильно чешется. Как правило, никаких особых мер принимать не нужно, разве что намазать место укуса успокаивающей мазью. Но если укус сопровождается жаром, болями в суставах или опуханием лимфоузлов, следует обратиться к врачу — возможно, в кровь попала инфекция. Укус блохи. Эти укусы вызывают сильный зуд. Обычно блошиные укусы появляются группками по 3–4 и напоминают мелкие красные пупырышки. Первым делом их необходимо промыть водой с мылом. Затем намажьте укусы цинковым кремом или другим средством, снимающим зуд. Не...
0Дисципліна в класі: 5 порад учителю
МЕНШЕ СЛІВ Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель...
1Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
013 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
1Брошура про посттравматичний стресовий розлад
В даній брошурі розкривається значення понять "травма", "посттравматичний розлад", та описано, що потрібно робити у випадках травматичної ситуації. Брошуру можна переглянути за...
0