Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0ВІТАМІНИ ТА МІКРОЕЛЕМЕНТИ, ЇХ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ'Я. ВИБІР ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ. ПЕРЕВАГИ НАТУРАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ СМАЖЕНИХ СТРАВ (УРОК 8)
розширювати знання учнів про їжу як джерело енергії і росту; ознайомлювати з поживними речовинами та продуктами, у яких вони містяться; вчити дітей вибирати корисні продукти харчування; розвивати увагу, мислення, вміння робити висновки, працювати у групах; сприяти вихованню культури харчування.
0ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1РОДИННІ ВЗАЄМИНИ. ВЗАЄМОДІЯ ЧЛЕНІВ РОДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ЯК ЗРОБИТИ ПРИЄМНО ІНШОМУ (УРОК 11)
розкрити суть понять: «родинні взаємини», «сімейні свята», «традиції»: визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; наводити приклади сімейних свят і традицій; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
1АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ СПОРТОМ. БІЛЬ У М’ЯЗАХ (УРОК 5)
ознайомлювати учнів із терміном «активний відпочинок»; учити складові активного відпочинку; удосконалювати знання учнів про зв'язок між рухом і здоров'ям і дотриманням безпеки під час занять спортом і вгамуванням болі у м’язах; розвивати мислення та спостережливість; виховувати бажання займатися спортом та активним відпочинком.
0ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ. УМІННЯ СЛУХАТИ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ЯК ПОПРОСИТИ ПРО ПОСЛУГУ ЧИ ДОПОМОГУ (УРОК 13)
вчити дітей розуміти індивідуальність людини не лише як фізичної особи, а й як об'єкта соціального оточення; вказати на значення уміння слухати й спілкуватися, на збереження і зміцнення здоров'я; розвивати повагу до себе та інших людей; формувати етичні звички; виховувати любов до свого народу, рідної мови, культуру поведінки.
0ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Вплив комп’ютерних ігор на здоров'я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності. Підсумок за темою
ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; узагальнювати знання учнів із теми «Серед людей»; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання; розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати; виховувати пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації.
0