Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі
ознайомлювати учнів з основними засобами і способами захисту життя в автономній ситуації на природі; вчити правильному поводженню під час виникнення надзвичайних ситуацій; розвивати здатність орієнтуватися у нелегких ситуаціях; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
0Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви.
ознайомлювати учнів із творчими здібностями, які може мати людина, впливом творчості на здоров'я; розвивати фантазію та уяву, уміння створювати казки; виховувати почуття прекрасного.
0Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.
Дати визначення поняттям «толерантність», «повага»; формувати толерантне ставлення до оточуючих, до суспільства, до певних ситуацій; відпрацьовувати навички безконфліктного спілкування; виховувати поважне ставлення до себе і інших.
2Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо вона заблукала)
ознайомити учнів із правилами поведінки в автономній ситуації у населеному пункті, якщо заблукав, загубився, відстав від класу; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, мислення, спостережливість; виховувати самостійність, почуття взаємодопомоги.
0Небезпечні речовини та предмети, які створюють небезпеку для здоров’я і життя
навчити правильно користуватись небезпечними речовинами та предметами, правильно діяти при небезпеці; розвивати логічне мислення, уяву, виховувати обережне ставлення до незнайомих предметів.
0Медична служба в Україні
урок можна легко адаптувати для проведення у будь-якому регіоні.
0Надзвичайні ситуації природного і техногенного характеру, причини їх виникнення. Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій.
Сформувати поняття «надзвичайна ситуація», «аварія», «катастрофа», уявлення про причини виникнення та наслідки надзвичайних ситуацій, про правила поведінки під час надзвичайних ситуацій.
0