Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Коник-стрибунець
Діти працюють в парах. Вони повинні домовитися, спільно оцінити відстань, швидко вирішити і спланувати щодо складний рух.
0Мисливці і зайці
В цій вправі тренуються просторова орієнтація, окомір, тонкі цілеспрямовані рухи вказівним пальцем, спокійне утримування руки, швидкість реакції і самоконтроль.
0Килим-літак
Дитина на килимі повинна зберегти рівновагу і не впасти, незважаючи на те, що його опора рухається.
0Одночасно
Це цікава гра з партнером, в якій діти можуть по експериментувати з обертальними рухами руками. Оскільки вона розвиває не тільки спритність рук, але і важливу здатність інтуїтивно співпериживати іншому.
0Катання на ковзанах
У цій вправі плавний рух ніг забезпечує яскраві тактильні враження. Діти тренуються поперемінно рухати ногами, утримуючи при цьому рівновагу. Невеликі музичні уривки допомагають їм розвивати рухову уяву.
0Шикуймось по зросту
Зазвичай діти дуже уважно стежать за тим, як збільшується їх ріст. У цій грі у них з'являється можливість без сторонньої допомоги точно оцінити свій ріст по відношенню до іншої дитини. Їх руки допомагають їм у вимірах.
0Картина зі скляних кульок
За допомогою цієї вправи діти можуть повчитися котити стопами великі камінці і залишати їх на тому місці, яке вони самі визначили. Перекочування камінчиків саме по собі дає приємні тактильні відчуття, як для пальців, так і для стоп.
0Гасимо пожежу
У цій грі діти безпечним для себе способом, наливаючи воду в паперовий стаканчик, можуть потренувати дуже складний навик: обертати кистями рук, піднімати, згинати і розгинати їх.
0Канатохідці
Ця гра нагадує про світ цирку, який малюки гаряче і щиро люблять.
0Піньята
Гра розвиває візуальну пам'ять, почуття простору і координацію рухів рук і ніг.
0