Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Проморолик "Я досліджую світ" 2 клас
Підручник «Я досліджую світ» для другого класу. Полетіли навколо світу!Вид разработки: Видеоматериалы0Вправа на знайомство "Портрет"
Учасники отримують лист А4, пишуть своє ім'я на ньому і малюють обличчя (овал, коло). Потім дається команда: "Рухатися хаотично". По команді "стоп" кожен шукає собі пару. Пара обмінюється портретами і домальовує спочатку очі, потім ніс, губи (кожного разу щось одне). Потім знову дається команда: "Рухатися хаотично", але вже з чужим малюнком. І т. д. поки всі деталі не намалювали. По закінченні учасники шукають свій портрет.
0Про проект "Вчимося жити разом"
Відеоролик про проект "Вчимося жити разом", який з 2015 року впроваджувався у Луганській області за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Європейського Союзу.Вид разработки: Видеоматериалы0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Тварини рятують планету
Поради, як стати еко-позитивним.
0Колесики
Руханка до тем про транспорт.
0Флешмоб "Засвітись - Захистись"
Учні Маріупольської ЗОШ №36 оголошують акцію "Засвітись - захистись!" та пропонують всім школам підтримати цю акцію. Потрібно просто викласти свою світлину чи колективну із світловідбивачами.
0Наш планер
Блогери Настя та Іра діляться порадами, як раціонально планувати свій час.
0Флешмоб ''Light up"
Флешмоб ''Light up'' був створений командою учнів СЗШ 32 м. Львова в рамках проекту Your ideas Your initiatives та за підтримки Львів- безпечне місто для привернення уваги батьків та дітей щодо необхідності одягатися яскраво у вечірній час. Яскравий одяг допоможе усім учасникам дорожнього руху бачити дитину на далекій відстані. Тому девіз цього флешмобу - ЗАСВІТИСЬ! LIGHT UP!
0