Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Універсальна картка для об'єднання в групи
Пропонуємо інструкцію виготовлення універсальних карток для об'єднання в групи, щоб організувати учнів максимально швидко. Щоб зняти побоювання відносно того, що учні довго сидять спиною до вікна, занадто близько чи далеко від дошки – їх слід часто пересаджувати (в ідеалі – на кожному уроці). Для цього зручно виготовити, заламінувати та використовувати універсальні картки. Наприклад, у вас 32 учні в класі та 8 осередків для групової роботи (по чотири парти). Підготуйте вирізані з паперу 8 комплектів фігур — 4 кола, 4 трикутники, 4 квадрати, 4 зірочки, 4 сердечка, 4 прямокутники, 4 овали, 4 шестикутики. Перетасуйте їх і розфарбуйте вісьмома кольорами — 4 червоним, 4 синім, 4 зеленим, 4 жовтим, 4 фіолетовим, 4 рожевим, 4 блакитним, 4 помаранчевим. Ще раз перетасуйте і на зворотному боці кожної фігури напишіть одну цифру (від 1 до 8): 4 одиниці, 4 двійки, 4 трійки і т.д. На кожну групу парт покладіть картки з...Вид разработки: Объединение в группы0Активності на освоєння простору
Щоб першокласникам було легше адаптуватися до школи, використайте активності для освоєння простору. Вони дозволять дітям побачити клас із різних ракурсів і відчути його «своїм». Зоопарк Вправа проводиться, сидячи в колі. Підготуйте картки із різними тваринами та роздайте дітям. Запропонуйте розглянути тваринку, зображену на картці, по черзі назвати своє ім’я та назву цієї тваринки. Для прикладу, почніть із себе: «Я – Софія, я – мавпенятко»). Коли всі назвали себе, поставте праворуч від себе вільний стілець, двічі поплескайте руками по своїх колінах і скажіть: «Мавпенятко, мавпенятко…», — далі двічі поплескайте руками по сидінню вільного стільця: «запрошує до себе вовченятко». Дитина, яка назвала себе вовченятком, швидко пересідає на вільний стілець. А учень, праворуч від якого звільнився стілець, запрошує до себе іншу тваринку. Продовжуйте, доки всі діти не поміняються місцями. Знайди...
0Не смійся з мене
Ти з дитинства пам'ятаєш, коли тобі у слід Слова образливі кричали, бо ти не такий, як всі. І це з роками не минає, не зітреться ніяк, і ніби ти - це я. Я мов малюк сумний, той самий, що останній між усіх, ніби самотня юна мама, услід якій лунає сміх, немов хлопчина в окулярах, чи у брекетах дівча, в усіх прохання у очах: Не смійся з мене, мені болить, Ти уяви собі хоча б на мить, що я - це ти, а ти - це я, і весь наш світ лише одна сім'я. Не смійся з мене... Хтось як безпомічний каліка, якого ти не помічав. Він не просив би зроду-віку, якби усього вдосталь мав. І ми однаково самотні, коли самотньо на душі, тому скажи: Приспів. Товстий! Рудий! А хтось малий. Заїка хтось... А ти який? Приспів.
0Корисні підказки. Учись учитися
Як легко та швидко виконувати домашні завдання.
0Булочка з родзинками
«Булочка з родзинками» Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття. Хід вправи. Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.
0Імітативні руханки
Пальчикова гімнастика. Виконуємо рухи, супроводжуючи їх віршом. «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру. «Квасимо капусту» Руками імітувати відповідні рухи. - Ми капусту шаткували! Двічі — прямими, напруженими долонями імітувати рухи сокири: вверх-униз. - Солі в неї ми поклали! Двічі — пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту». - Ми капусту м’яли, дерли! Двічі — енергійно стискати пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли! Двічі — пальці однієї руки стиснуті в кулак...
0Алиса и Чеширский кот
Диалог о цели.
0Звуки дощу
Руханка, яка ще має назву "Австралійський дощ. Учасники за допомогою рухів імітують звуки дощу.
0Суд над системой образования
Суд над современной системой образования. Альберт Эйнштейн сказал: «Каждый гений» , но если вы будете оценивать рыбу по ее способности лазить по деревьям, то она так и проживет всю свою жизнь, думая то что она тупая. Сколько же детей уподобилось этой рыбе, веря в собственную бесполезность? Предлагаем вашему вниманию первый ролик на английском языке с русскими субтитрами или второй ролик с русской озвучкой и рксскими субтитрами.
0Фізкультхвилинки до уроків
Буратіно потягнувся. Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів - Мабуть ключик загубив! Щоб його нам відшукати, Треба нам навшпиньки стати! Ми капусту шаткували, шаткували. Солі в неї ми поклали, ми поклали. Ми капусту м'яли, дерли. Смачну моркву в неї терли. Сонечко сяє, сопілочка грає. Річка тече,човник пливе. Правим веслом загрібаєм, Лівим веслом згрібаєм, А тепер двома руками. Поспішаємо до мами!
0