Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Твоє ім'я - твій друг
Зацікавити дітей походженням найпоширеніших імен, свого власного, вчити ласкавим та пестливим формам звертання до людини, однолітка (знайомого та незнайомого), вчити поважати гідність іншої людини.
0Твій одяг і зачіска
Вчити дітей знати і розуміти поняття "охайність", "чистота", "культура зовнішнього вигляду", познайомити дітей з особливостями українського одягу (жіночого та чоловічого).
0"Скільки це коштує..."
Вчити цінувати працю, плоди праці інших. Уміти аналізувати й обґрунтовувати свої дії, дії інших, передбачати їх наслідки.
0Секрети дружби. Про чесність та справедливість
Вчити виявляти почуття дружби, товариськості до однолітків; дати дітям уявлення про поняття "дружба", "чесність", "справедливість", "взаємовиручка", "взаємодопомога".
0Секрети ввічливості
Дати уявлення про основні правила поведінки ввічливої людини, позитивні якості, які вона має виявити.
0Правила чесної гри та змагання
Розширити уявлення дітей про поняття "чесність", "справедливість". Вчити наводити приклади таких вчинків; аналізувати дії та вчинки інших, свої власні.
1«Гвоздь и подкова»
байка на целеполагание, принятие решения, обучение, командная работа, переговоры, разрешение проблемы, изменения в организации.
0Поважай свій час
Розвивати відчуття часу, вчити орієнтуватися у ньому, берегти його, раціонально використовувати свій час, час інших людей; привчати дітей до організованості у будь-якій діяльності.
0"Кому Ви, а кому ти?"
Вчити дітей виявляти шанобливе ставлення до батьків, вчителів, рідних, оточуючих.
0За добро платять добром
Вчити дітей розрізняти поняття "добро", "зло", "доброта". Вчити аналізувати добрі вчинки, їх мотиви; оцінювати як власні вчинки, так і вчинки інших людей з позицій добра.
0