Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
У МЕНЕ ВСЕ О'КЕЙ!
В цій вправі учасники говоритимуть про себе тільки позитивні якості характеру.
0РИТУАЛ ВІТАННЯ
Вправа для привітання групи.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиКРИТИКИ
Це ритуал особливої важливості, який повинен проводитися постійно, поки учасники не будуть в змозі викладати свою критику спонтанно, але дисципліновано.
0ЧАРІВНИЙ СТІЛЕЦЬ
Це цікавий варіант «гарячого стільця», при якому можуть проявлятися приголомшливі речі. Особлива структура гри надає зворотньому зв'язку додаткову цінність.
0НАВЧАЛЬНИЙ МАСАЖ
Цей ритуал, звичайно ж, не тільки розслабляє учасників, але і є символічним вираженням того, що в цій групі поважається і цінується кожна людина, незалежно від його результатів.
0МАСАЖ В КОЛІ
Ця вправа може нести набагато глибший зміст, ніж просто розслаблення. Цей вираз здорових відносин та емоційної близькості - і те, і інше є неодмінною умовою успішного навчання.Вид разработки: Релаксация, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиТАК!
Цією процедурою добре закінчувати заняття.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиРАНКОВИЙ РИТУАЛ
Ця проста розминка доречна на початку кожного заняття.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиМУЗИЧНЕ ПРИВІТАННЯ
Музика мобілізує увагу, будить почуття, пробуджує фантазію. Тому дуже корисно починати з музики урок чи якусь іншу спільну діяльність.
0ПРОЧИЩЕННЯ МІЗКІВ
Цей ритуал налаштовує групу на освоєння нового навчального матеріалу.
0