Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Наталія Ячмінь
Додай життя до кожного дня |
_______________________________________________________________________
02.03.2017р.- Тетяна Воронцова, Любов Бурак нарешті дочекалися обіцяного))) Відео уроку-роздуму "Світлячок-охоронець" у 3-В класі, присвяченого пам'яті Андрія Дрьоміна- бійця полку "Азов", який загинув під Іловайськом....(презентація книжки Дзвінки Торохтушко "FIREFLY"). 19 січня 2017р....
______________________________________________________________________
01.12.2016 р.Тренінг 8. Самооцінка характеру.3-В клас Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Останній, на жаль((( Підведення підсумків тренінгових занять:
- тренінгам - так - до 11- ого класу;
- сподобалося бути разом у колі;
- робили все РАЗОМ;
- було цікаво, весело;
- працювали в групах;
- вивчили нове слово "толерантність" ;
- навчилися щиро говорити про себе;
- позбулися негативних рис характеру;
- навчилися поступатися;
- бути РАЗОМ в різних ситуаціях;
- знайшли нових друзів!!! Це все перелічили діти!!! Вони- супер!
_______________________________________________________________________
30.11.16 р. Тренінг №7. Характер людини.3-В клас Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Передостанній тренінг(((
_______________________________________________________________________
03.11.2016р. Тренінг№ 6 "Як залагодити конфлікт".3-В клас. Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Вправа "Знайомство")
_______________________________________________________________________
Тренінг № 5 "Уміння слухати" Вправа "Знайомство". 3-В клас Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови.)
_______________________________________________________________________
Сьогодні весь день в Соледарі йшов дощ. 1-ий за розкладом урок-тренінг. Де-хто не виспався) Парти - не розставили - парасольки зайняли весь простір позаду класу. Висновок: у колі -рідніше якось. Більше експерементувати не будемо.)
_______________________________________________________________________
«Я - КВЕСТЕР» (есе)
Учитель початкових класів
Соледарської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 13
з поглибленим вивченням англійської мови
Бахмутської міської ради
Донецької області
Ячмінь Наталія Леонідівна
Що наше життя? Гра… Цей вислів відомий всім. А життя вчителя, на мою думку, – це гра «квест»! Слово цікаве… Та, можливо, не всім знайоме.
Квест (з англійської «quest» - пошук, пошуки пригод ) – це гра з пригодами, де потрібно розв’язувати задачі для пересування за сюжетом. Є мета, до якої можна наблизитися, відгадавши загадки-головоломки, подолавши перешкоди. Кожна головоломка - це ключ до наступного етапу. Квестер - гравець в один з видів квеста. Моя професія - це той самий квест! А я – квестер: на кожному етапі відбувається усвідомлення пережитого, пройденого, вивченого, незрозумілого… Отримано код ( підказку - вузлик на пам’ять)… І знову - рух вперед, де мене чекають нові пригоди, нові загадки, нові перепони! 4 роки минають - сюжет закінчується, склад команди змінюється. І знову початок, тільки сюжет і пригоди інші… Запитаєте: «А де ж мета? Яскравий фінал? Нарешті, скарб чи винагорода?» Відповідаю: « Це - мої вчорашні «жовторотики», а сьогодні - «пташенята», які мають крильця, летіти далі ». Випурхнули… Залишивши «скарби життєвого досвіду» – вузлики на пам’ять…
1 клас. На старт! Увага! Марш! Квест розпочато…
«Перше» 1 Вересня… Хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Календарно-тематичне планування – складено, відповідно до навчальних програм, комплект канцелярії – придбано, нові надії – переповнюють серце. Моя мета - подарувати маленьким людям щастя, радість пізнання, нові відкриття, перемоги в процесі вивчення нового, а також, знайти нових друзів. Навчальний рік сповнений загадок. Як зробити так, щоб Микита всидів, хоча б хвилин 10 на стільчику, Ромчик не чіплявся мамі за ногу, коли залишається у приймальні (1 клас при дитячому садочку), Марко не плакав від того, що його олівці лежать не так, як слід, Ілля не викрикував постійно: «Я, я знаю!!!»
В'яжемо кріпкий вузлик - віра в кожну дитину, терпимість, розуміння того, що я – мама в n- n-n-ступені!
2 клас. ½ квесту!!!
На меті – крокування сходинками початкової школи догори. І знову головоломки ! Які уроки цікаві? Обираємо нестандартні! Як вивчити таблицю множення? Долучивши батьків! Скільки часу потрібно для того, щоб навчилися заповнювати щоденник? Кожному – своє. «А в мене випав зуб!» - знову галасує Ілля на весь клас. І всі починають пригадувати , як же це відбувалося з ними, заспокоюють Іллюшу. А навчально-виховний процес продовжується... У класі оселяється світлячок Добрик, який має ліхтарик. А з ним усвідомлення, що я – той самий ліхтарик, який повинен весь час горіти, а не жевріти.
В'яжемо знову вузлик – додавай життя до кожного шкільного дня, світи!
3 клас. Переведемо подих…
Мета - нові очікування. Завдання стають складнішими… Чим будеш, учителю, дивувати своїх «дорослих» малят? Як припинити «інтриги» дівчаток? Де знайти «золоту» середину між бажанням учитися та лінощами? Знову дзвенить дзвоник, а ми ще не все обговорили. Завтра знову будемо обмінюватися думками. Ми все подолаємо, коли між нами буде взаєморозуміння, довіра, жага до знань.
Новий вузлик – збагни свою місію! Усвідомлюю, що я - не зайва, а потрібна людина!
4 клас. Нарру Еnd.
«Час, зупинись!» - благаю… Щемить у грудях. Знову хвилювання та 100-відсоткова готовність!!! Усі епізоди гри промайнули перед очима. Коротенький відрізок довгого шляху вихованцями пройдено. Мій квест ось-ось закінчиться: «пташенята» вилетять з гніздечка, яке для них стало замалим. Шалва Олександрович Амонашвілі говорив: «Поспішайте, діти, будемо вчитися літати». Вірю в Вас, мої любі! Летіть!
Останній вузлик – віра в себе! Робота, творчість, гра продовжуються. Урешті - решт, Я – Учитель! І не просто Учитель, а Учитель – квестер!
P.S.
Кодові слова: «Я люблю свою професію…Люблю за таємниці, які вона зберігає, за мудрість, якою наділяє з часом, за те, що змушує мене рухатися ВПЕРЕД!»
_______________________________________________________________________
27.10.2016 р.Тренінг № 5 "Уміння слухати" 3 клас.
Тренінг №5 "Уміння слухати".3-В клас.Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13 з поглибленим вивченням англійської мови.Обговорення оповідання В.Осєєвої "Хороше")))
_______________________________________________________________________
13.10.2016р.- екватор тренінгових занять в 3-В класі Соледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченям англійської мови в рамках проекту "Вчимося жити разом".
_______________________________________________________________________
Тренінг №4 "Школа спілкування".3-В клас Соледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Завершальна вправа "Невелике прохання")))
_______________________________________________________________________
Тренінг №4 "Школа спілкування".3-В клас Соледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Перегляд фрагменту мультфільма " Чуня. Про те, як поросятко було вихованим". Обговорення.
_______________________________________________________________________
Тренінг №4 "Школа спілкування", 3-В клас, Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови."Невигадана історія про появу мови". Обговорення. Знайомство "Привітання мовою жестів"!
_______________________________________________________________________
06.10.2016р. Тренінг 3. Як стати толерантним. 3-В клас,Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови.
Тренінг 3. Знайомство: "Улюблена страва")))
Обговорення мультфільму "Не такий як усі" в рамках тренінгу "Як стати толерантним".
_______________________________________________________________________
29.09.2016р.- Тренінг № 2 - "Дружна родина"!!! Наші родини такі різні, але дружні та щасливі!!!
_______________________________________________________________________
Тренінг 1 "Дружний клас"! 3-В клас, Соледарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 з поглибленим вивченням англійської мови. Руханка "Усі-дехто-один-ніхто".