Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Матеріали

Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» оголошує тендери.
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» запрошує вас подати заявки на тендери: Форма Б Планова калькуляція регіональних заході (п. 8.3) Планова калькуляція на проведення 1- денних національних семінарів (п.п 2.2; 4.1; 9.1) Планова калькуляція на проведення 3- денних ТОТ (п.п. 8.1-2; 8.2-2)
0
ОСВІТА І ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ
Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління» (1 частина, 2 частина) (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України).
0
Прес-конфренція, до якої ці діти були не готові.
Добре подумайте перед тим, як публікувати свої фото, персональні дані в соціальних мережах. Дуже важливло захищати свою особисту інформацію, щоб запобігти викраденню дітей, шахрайству, булінгу та цькуванню. Не роби своє життя публічним.
0
Конкурс підручників для 1 класу
Підручник «Я досліджую світ» нашого авторського колективу є складовою навчально – методичного комплекту, який суттєво полегшує роботу вчителя з підготовки і проведення занять. Окрім підручника до комплекту входять: 1. Унікальний електронний підручник, в якому всі тексти проговорюються акторами ТЮЗу, малюнки оживають і стають наочними демонстраціями, а діти із захопленням виконують ще й купу додаткових цікавих завдань по темі уроку. 2. Методичний посібник із поурочним плануванням тематичних тижнів, роздатковими матеріалами для учнів, сценаріями батьківських зборів. 3. До кожного уроку на Порталі превентивної освіти будуть викладені рекомендовані в посібнику для вчителя відео- та аудіоматеріали (мультфільми, пісеньки тощо), мультимедійні презентації. 4. Комплект наочних матеріалів (плакати, картки) до тематичних тижнів. 5. Зошити-практикуми для учнів із завданнями для індивідуальної роботи (більшою мірою з математики та мови). 6. Збірка інтерактивних...
0
Інформаційні технології для створення інтегрованих уроків
Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни. Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси. Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни. Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows». Функціональні можливості Movie Maker: створення слайд-шоу із зображень; склеювання, обрізання, додавання...
0
Курси "Вчимося жити разом", "Основи здоров'язбережної компетентності" та модуль "Освіта на основі життєвих навичок" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 18.05.2018
0
Як стрес впливає на ваш мозок
Спите́ неспокійно? Почуваєтеся дратівливими чи сумними? Забуваєте дрібниці? Відчуваєте себе пригніченими та ізольованими? Ймовірно, у вас просто стрес. Стрес - це не за́вжди погано. Та коли стрес триває постійно, і саме з цим більшість з нас стикається день у день, він, фактично, починає змінювати наш мозок.
0
ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
В наш час виникає необхідність у впроваджені технологій, які сприятимуть збереженню здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу. Тому, впровадження елементів здоров'язбережних освітніх технологій (ЗОТ) у педагогічну діяльність, стало актуальною проблемою для мене. Мета проекту – забезпечити дитині можливість збереження здоров'я під час навчання у школі, сформувати в неї необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати отриманні знання у повсякденному житті.
0
Как в Швеции готовят школьников к жизни в эпоху «постправды»
«Мы не можем заниматься пропагандой, ни в какой мере. Наша задача — показывать предметы с разных сторон. Мы можем высказывать своё мнение, но нельзя давить на учеников», — говорит Ларс-Эрик Халь, учитель младших классов одной из шведских школ. Швеция — страна, которая регулярно занимает первые строчки в индексах развития и рейтингах самых благополучных государств. Безусловно, интересно, каким образом устроена система образования в столь успешной стране и какие ценности лежат в её основе. Мне удалось углубиться в эту тему во время Школы медиаграмотности, которую в марте организовал медиаинститут Fojo. Вместе с ещё 24 участниками мы познакомились со школьными учителями, побывали в гимназии и поговорили со студентами. Основная цель была — увидеть, как интегрировано критическое мышление и цифровые технологии в образование. Интересуясь медийными...Вид розробки: Публікації1
Стабільний прогрес: результати оцінки ефективності курсу «Вчимося жити разом»
Курс «Вчимося жити разом» масово впроваджується у всіх регіонах України, починаючи з 2016 року. Він забезпечує опрацювання таких життєвих навичок учнів, які сприяють кращій адаптації дитини, підвищують її стресостійкість та покращують психологічний клімат у навчальному закладі. Це, зокрема, навички самоусвідомлення і самооцінки, ефективної комунікаціі, самоконтролю, емпатії, здатності до кооперації, аналізу проблем і прийняття зважених рішень, запобігання і конструктивного розв'язання конфліктів. Дослідження ефективності курсу у 2017-2018 навчальному році показало стабільний прогрес у рівні сформованості життєвих навичок учнів. Наприклад, для навчальних закладів у Донецькій та Луганській областях, в яких у 2017-2018 році було повне забезпечення навчально-методичними матеріалами та здійснювався контроль дотриманя методики, прогрес для учнів 1-4 класів становить від 9,2 до 23,2 % для окремої навички. Дослідження проводилося шляхом онлайн опитування вчителів і учнів...
0


Датою

Попередні
