Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Матеріали

Кільця
Весь клас виходить до дошки (або учні стаєють у коло). Умова: скільки разів ведучий (вчитель) (який стає збоку, щоб його всі бачили) плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», - учні утворюють «тісне» кільце (утворюють групку). Наприклад, після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше! Після першого об'єднання в групки (в кільця) ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас. Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число учнів в кільцях (групках) відповідало б груповій роботі, наміченої ним для уроку. Наприклад,...
0
Парасолька
Весела і танцювальна пісенька про парасольку.
0
Чи обмежуємо ми дівчат?
Кожна дівчинка або жінка чула колись таку фразу "ти ж дівчина, а тому маєш поводитись так, як від тебе очікує суспільство". Про кожне таке "не можна" або "ти маєш" дівчата розповіли Hromadske.tv.Cherkasy в соціальному ролику.
0
Юлія Гіппенрейтер: «Коли ви розмовляєте з дитиною – помовчіть»
Батькам буде цікаво дізнатись думку спеціаліста. На питання відповідає Юлія Гіппенрейтер – психолог і автор популярних книг для батьків. – Що Ви думаєте про планшети і комп’ютери? Чи шкідливі вони і який вплив чинять на розвиток? Ю.Б.: Ви нікуди не подінетеся від планшетів і комп’ютерів, це середовище, в якому діти ростуть. Який вплив робить наявність планшета або те, що дитина з ним робить? Напевно, треба подивитися, що дитина з ним робить, і долучитися в спільний процес. Краще за все ви можете допомогти дитині в розвитку, якщо будете робити щось разом з нею і, далі, згідно із законом зони найближчого розвитку, спочатку ви будете брати на себе більше, а потім поступово делегувати їй те, що вона може виконувати сама. В результаті дитина почне все робити самостійно згідно із законом інтеріоризації здібностей, навичок, ідей, смаків. Але зараз виходить так, що деякі батьки, бабусі і дідусі не володіють технологіями. У...Вид розробки: Публікації0
Гра "Павучок"
Гра прекрасно розвиває партнерські стосунки. Вирізаєте круг, робите по колу отвори, все залежить для скількох осіб гра, всередині отвір під товстий маркер.Натягуєте шнури в колі людей. В центрі стіл з прикріпленим папером.Домовляєтесь, що чи кого разом малюватимете. Легко опускаєте маркер і керуєте ним. Треба вчитись спокійно і грамотно домовлятись, хто і куди веде. Презентуєте роботу, дякуєте за співпрацю. Обговорюєте процес, можливо, чому не вийшло. Домовлялись діяти.
1
Формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу
Монографія є важливим підсумком теоретичної та практичної діяльності науковців з дослідження проблематики формування просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріали розділів можуть бути використані у процесі підготовки спецкурсів і спецсемінарів із загальної педагогіки, теорії та методики виховання у педагогічних навчальних закладах різних рівнів акредитації; розробці рекомендацій діяльності методичних об’єднань класних керівників, у структурі підвищення фахової підготовки через систему інститутів післядипломної педагогічної освіти; при здійсненні педагогічних досліджень близької проблематики. Монографія буде корисною для педагогів та психологів всіх ланок. Завантажити можна ТУТ.
0
Курси "Вчимося жити разом", "Основи здоров'язбережної компетентності" та модуль "Освіта на основі життєвих навичок" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 30.03.2018
0
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» оголошує тендер
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» в рамках проекту «Моделювання безпечної і дружньої до дитини школи та посилення участі підлітків у житті навчального закладу і громади» оголошує тендер на позицію програмування онлайн-інструментів. ТЗ "Експрес оцінка" ТЗ "Індекс безпеки і благополуччя школи" ТЗ_1.1-2.1 Форма Б
0
Руханка "До струмка разом спустились"
Руханка (фізкультхвилинка) для дітей До струмка разом спустились, (крокуємо на місці) Нахилились і умились. (нахили вперед, руки на поясі) Один, два, три, чотири, (плескаємо в долоні) Ось як славно освіжились. (струшуємо долоні) А руками робим так: Разом – раз, - це в нас брас (описуємо круги руками вперед) Три, чотири й кролем вмієм! (описуємо круги руками почергово) Всі, як один, пливем, мов дельфін. (стрибки на місці) І знову крокуєм – додому прямуєм. (крокуємо на місці)
0
Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2


Датою

Попередні
