Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Матеріали

Классики педагогики и навыки XXI века
Сегодня работодатели часто жалуются на качество образования выпускников вузов — не готовы они к жизни в мире, основанном на принципах информационной экономики. Между тем, готовить к этому имеет смысл ещё раньше — в рамках школьного и дошкольного образования. Современное образование должно измениться так, чтобы компетенции, приобретаемые учениками, и принципы, используемые учителями, соответствовали встающим перед нами социокультурным вызовам. Сейчас машины справляются с тем, что ещё 10 лет назад казалось невозможным, а запросы к специалистам становятся более комплексными. Следствием усложнения мира, внедрения автоматизации и пересмотра привычных трудовых отношений стала потребность в универсальных навыках — таких, которые остаются актуальными вне зависимости от конкретной профессиональной области. Они и называются компетенциями XXI века. Несмотря на гриф «XXI», эти компетенции — вовсе не нечто кардинально новое....
0
Заменят ли нас роботы? Образование и вызовы XXI века
Какие качества необходимы учащимся сегодня, чтобы найти себе место в мире, где нейронные сети умеют не только распознавать изображения, но и писать музыку? Согласно современным исследованиям и экспертным прогнозам, в XXI веке человечеству постоянно придётся решать то, что называется комплексными непредсказуемыми задачами в неопределённой среде. Развитие технологий и обновление знаний происходит так быстро, что мы не можем представить, в каком мире будут жить сегодняшние первоклассники, когда они получат свой аттестат об окончании школы. Но туманное будущее — это ещё полбеды. Анализ глобальных трендов — масштабных экономических, социальных и технологических сдвигов, влекущих за собой изменения в разных сферах общества — показывает, что даже за современным миром образовательные системы разных стран не очень-то поспевают. Вопрос о том, как будет меняться мир в XXI веке, волнует не только режиссёров фантастических фильмов. О будущем думают руководители...
0
Школа без дискримінації: для вчителів створять освітній курс
До літа 2018-го року в Україні створять освітню програму для вчителів початкових класів, присвячену протидії цькуванню та дискримінації в школі. Викладачів навчать виявляти конфлікти, оперативно реагувати на випадки знущань та головне – вести профілактичну роботу з попередження психологічного та фізичного насильства серед школярів. «За даними дослідження UNICEF 2016 року 49% українських школярів підтвердили, що стикалися з проблемою знущань у школі, при цьому 36% не розповідали про це нікому через сором, страх та байдужість дорослих до проблеми. Ще тоді 49% опитаних дітей вказали на навчання вчителів протидії цькуванню, як шлях подолання проблеми. Пізніше ми й самі провели опитування серед цільової аудиторії і виявили дуже високий запит від вчителів на інформацію саме з подолання цькування в школі. Оскільки цькування виникає на підставі неприйняття інакшості, то постала необхідність говорити з вчителями про дискримінацію і права людини загалом. Власне, цьому і...
0
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 16.02.2018
0
15 ХАРАКТЕРИСТИК ВЧИТЕЛЯ XXI СТОЛІТТЯ
Останні технологічні досягнення вплинули на багато сфер нашого життя і змінили те, як ми спілкуємося, співпрацюємо, вчимося і, звичайно, навчаємо інших. Водночас ці успіхи розширили наш словник, додали до нього визначення, наприклад, цифрових аборигенів, цифрових емігрантів, а також – “учителя XXI століття.” Поки пишу цей допис, намагаюся згадати, чи чула я коли-небудь такі фрази, як “вчитель XXI століття” або “вчитель XIX століття.” Швидкий пошук Google запевняє мене, що немає таких словосполучень. Зміна “XX” на”XXI” приносить зовсім інші результати: школи XXI століття, освіта XXI століття, учитель XXI століття, навички XXI століття – все там! Я пошукала і в Twitter Hashtags і Amazon, але результати виявились такими ж самими – нічого про “вчителя XXI століття”, але дуже багато для ” XXI “: # teacher21, # 21stcenturyskills #21stCTeaching. Книг з назвами, що включають”XX...
0
Люди і шкільна система
Відео чудово пояснює недоліки сучасної системи освіти. Це емоційна розповідь про важливість індивідуального підходу до кожної дитини.
0
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 09.02.2018
5
Згадати все: дієві методики запам’ятовування, яким можна навчити школярів
Огляд простих та дієвих методик для швидкого запам’ятовування матеріалу, які можна використати у молодшій, середній та старшій школі. Кожен вчитель чув від своїх учнів щось на кшталт: я читав, але запам’ятати не зміг. Думаєте, вони говорять неправду? Не завжди. Інколи діти і справді не можуть запам’ятати, здавалось б, найпростіші речі. Великі об’єми інформації, перевтома, нервове напруження – все це може спровокувати проблеми з пам’яттю. Та й погодьтеся, що завчити все ідеально дуже складно. Втім, ви можете допомогти своїм учням! Навчіть їх користуватися спеціальними методиками, що були розроблені саме для простого запам’ятовування навіть дуже складного матеріалу. Молодша школа Якщо ви працюєте у початковій школі, то варто зосередити увагу на максимально простих і, разом з тим, цікавих прийомах, які діти сприйматимуть, як веселу гру. 1. «Згадай та намалюй» Ця вправа допоможе натренувати уважність. Вчитель...Вид розробки: Інтерактивні вправи0
Тренінги на уроках основ здоров'я
У посібнику викладені основні теоретичні та практичні матеріали, що висвітлюють сучасні підходи до виховання здорової творчої особистості. У збірнику також подано методичні рекомендації для проведення тренінгів на уроках основ здоров’я. А також інформація про суть, структуру і зміст тренінгу. У посібнику вміщено систему уроків-тренінгів з основ здоров'я для 5 класу із теми «Духовна і психічна складові здоров’я».
4
Ситуативні задачі
У посібнику зібрано ситуаційні завдання з курсу «Основи здоров’я» для 5-9-х класів, відповідно до всіх тем і розділів. Завдання відповідають чинній оновленій програмі.
0


Датою


Попередні
