Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Руханки

ЙДЕ СЛІДСТВО
Учасники повинні задіяти всю свою фантазію, щоб детально уявити собі запропоновану їм ситуацію, і дуже точно формулювати свої думки, щоб не давати, з одного боку, неправдивих свідчень, а з іншого - не робити занадто ясних натяків.
0
«ТАК» І «НІ» НЕ ГОВОРИТИ
Це гра, яка знаходить відгук скрізь. Спочатку питання можуть задаватися зовсім вільно, без тематичних обмежень. Потім Ви можете використовувати цю гру і в зв'язку з тією темою, над якою група працює в даний час.
0
ТАЄМНИЧІ ІСТОРІЇ
Учасники мають відповісти на запитання. Іншими словами, вони повинні будуть діяти як детективи, які повинні з розрізнених посилань і фактів відтворити зв'язну картину.
0
СКУЛЬПТУРА
Ця гра ставить перед учасниками непросту задачу, вона підходить насамперед для груп, які вже мають досвід самовираження через образи і символи.
0
ВІКТОРИНА
«Вікторина» є ігровою формою повторення з дуже сильним елементом несподіванки. Таким способом можна перетворити на жарт навіть повторення завчених напам'ять знань.
0
ФРАНЦУЗЬКИЙ ТЕЛЕФОН
Ця гра особливо хороша після тривалої індивідуальної сидячої роботи, так як вона змушує учасників перемикати увагу на інших членів групи.
0
ПОВТОРЕННЯ-МАТИ НАВЧАННЯ
Ця гра на повторення пройденого.
0
СПОНУКАЛЬНІ МОТИВИ
Пропоновані вчинки досить незвичайні, так що учасники повинні активізувати свої творчі здібності, щоб знайти відповідний за змістом і оригінальний за формою відповідь.
0
ГОЛУБ В ПОРТФЕЛІ
Ця гра створює атмосферу розрядки і веселощі.
0
МОВА ТАМТАНОВ
Це - прекрасна вправа для розвитку ритмічних здібностей. Крім того, в ній тренується пам'ять і вміння діяти за зразком.
0


Датою


Попередні
