Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
МЕТОД “АКТИВНОГО СЛУХАННЯ” ЯК ОДИН З ЧУДОВИХ ПРИЙОМІВ НАЛАГОДИТИ КОНТАКТ З ДИТИНОЮ
В цьому уривку з книги Ю.Б. Гіппенрейтер детально розповідається про такий чудовий прийом, як “активне слухання”. Якщо ви знаєте, що це і активно користуєтесь ним – іще раз актуалізуйте всі нюанси, прочитавши статтю. Якщо ж метод для вас новий – спробуйте! І поділіться в коментарях своїми враженнями. Насправді цей спосіб вести діалог застосовуйте не тільки до дитини, але і до дорослих! Причини труднощів дитини часто бувають заховані в сфері її почуттів. Тоді практичними діями – показати, навчити, спрямувати – їй не допоможеш. У таких випадках краще всього … дитину послухати. Правда, інакше, ніж ми звикли. Психологи знайшли і дуже докладно описали спосіб «активного слухання». Що ж це означає – активно слухати дитину? Ось кілька ситуацій: Мама сидить в парку на лавці, до неї підбігає її малюк в сльозах: «Він забрав мою машинку!». Син повертається зі школи, в серцях кидає на підлогу портфель, на...
1Релаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...
0Видео «Вопросы воспитания: Как рождаются гендерные стереотипы»
Гендерные стереотипы формируются в возрасте от 5 до 7 лет. И уже тогда дети начинают делить профессии на мужские и женские. Девочки этого возраста часто хотят быть балеринами, топ-моделями и актрисами. Но стоит ли так ограничивать этот список?
0Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Вот какие дела можно поручить детям разного возраста
Многие родители считают, что работа по дому будет отнимать у детей беззаботное детство, которое дается только раз. Но психологи считают, что когда дети помогают нам, они чувствуют себя полноправными членами семьи, учатся быть самостоятельными и не бояться ответственности.
05 клас. Тема. Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина
Розділ 4. Соціальне благополуччя і здоров'я. Тема 1.Соціальне благополуччя. Вчитель з предмету "Основи здоров'я" Безбородова Людмила Володимирівна Білозерської ЗОШ I-III ст. №15 м. Добропілля. Донецької обл.
05 клас. Тема. Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира.
Урок з розділу 1. Здоров'я людини.Безпека на дорозі. Учитель предмету "Основи здоров'я" Новодонецької ЗОШ І-ІІІ ст. №16 м.Добропілля Донецької обл. Паламарчук Антоніна Іванівна.
0Когда НЕ нужно идти к психологу или "дети группы "норма"
Стараниями коллег, да и моими собственными усилиями, мы, кажется, добились того, что теперь с любым чихом принято нестись на прием к специалисту. На любой симптом можно найти в интернете подтверждение, что, если не заняться – получите на выходе законченного психа. В результате у большинства современных родителей совершенно исчезло представление о том, что есть обычное, нормальное детское поведение, а что – патология или нарушение развития. Давайте я сегодня для разнообразия расскажу вам о НОРМАЛЬНЫХ детях. Которых тоже тащат ко мне на прием и негодуют, почему я не стала их лечить, а предложила сходить погулять в парк. «Странное» пищевое поведение Нормально: иметь меню из шести-семи пунктов и не соглашаться пробовать ничего из незнакомого ассортимента. Это НЕ аутизм. Это не шизофрения. Это нормальная разборчивость и следование своим вкусовым предпочтениям. В конце концов, это один из древнейших эволюционных механизмов, предотвращающий массовые...Вид розробки: Публікації0Тамара
Мультфільм про дівчинку, яка любить танцювати. Але не так все просто, як здається. Підійде для уроків присвячених толерантності до людей з особливими потребами.
0Мультфильм объяснит детям, как общаться с «особенными» сверстниками
Сотрудники проекта «Детям о важном» завершили работу над мультипликационным роликом «Про Диму», который теперь размещен в открытом доступе. Мультфильм призван помочь родителям научить своих детей общаться с «особенными» сверстниками. «Большинство родителей еще ни разу не говорили с детьми об особенностях развития, и поэтому к встрече с таким ребенком дети бывают не готовы. У них возникает много вопросов: «Почему он такой? Это у него навсегда? А я заражусь?» Родители оказываются застигнутыми врасплох и не знают, что ответить. Мультфильм «Про Диму» — это разговор мамы с ребенком. Возможно, вы найдете в нём что-то полезное и для себя», — рассказала автор проекта и сценарист Наталья Ремиш. «Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на ее друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и...
0