Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Як допомогти дитині подолати осінню нудьгу: 7 порад
Дитячі психологи попереджають про те, що емоційні стани дитини можуть бути дуже різними, більш того, малюк навіть може страждати депресією. Одним з важливих завдань дорослих є підтримання позитивного настрою, бадьорості духу в міжсезоння, в періоди, коли імунітет відчуває сильні удари зовнішнього середовища, організм страждає від нестачі тепла і сонця, а психіка - від зміни звичного укладу життя (саме восени багато дітей вперше йдуть в ясла, дитячий садок або школу). Пропонуємо вам кілька простих способів, які допоможуть перемогти дитячу нудьгу і створити гарний настрій. 1. Будьте позитивні. Як відомо, діти налаштовані на внутрішній стан батьків краще будь-якого радіо. Якщо мама стурбована, а тато нервує, якщо вдома напружена нервова обстановка, то і малюк буде турбуватися і переживати. Це означає, що мамі і татові в першу чергу потрібно самим не хандрити і бути в гарному настрої. Може це непросто, коли весь час дощ, відпустка далеко позаду, а попереду тільки зима і трудові будні,...
0Який вид спорту обрати для дитини?
Фізичний розвиток дитини - це один з найбільш важливих аспектів міцного здоров'я, гарного самопочуття і гармонійного розвитку. У перші кілька років життя для дитини цілком достатньо активних ігор на вулиці, але вже в 5-6 років необхідно підшукувати спортивні секції. Як правильно вибрати спортивну секцію для своєї дитини, розглянемо нижче. Критерії вибору спорту для дитини Фізичні дані дитини. Якщо дитина невисока, тендітної статури, не має сенсу віддавати її в секцію баскетболу чи регбі. Темперамент дитини. Необхідно усвідомити до якої категорії відноситься ваша дитина - вона лідер чи, все ж таки, командний гравець. Не йти проти фобій. Якщо малюк боїться води, віддавати його в басейн не найкраща ідея, так як це може спровокувати не лише посилення страху, але і додаткові комплекси. Не самостверджуватися за рахунок своїх дітей. Якщо ви завжди мріяли займатися балетом, але не склалося, не варто віддавати свою дочку на хореографію, якщо у неї немає до цього...
0Социальный эксперимент: дети и незнакомые взрослые
Учите детей не разговаривать с незнакомцами
0Комплекс игр и упражнений, направленных на формирование межполушарных взаимодействий.
Для оптимального обучения нам необходимы оба полушария, работающие вместе в равной степени и сформированность межполушарного взаимодействия. Наш мозг состоит из двух различных полушарий, связанных в центре узлом нервных окончаний, который называется мозолистым телом. Каждое полушарие развивает и обрабатывает информацию специфическим образом. Возьмем простой пример, логическое полушарие (обычно с левой стороны) имеет дело с деталями, частями, обработкой языка и линейным анализом. В противоположность этому (обычно правое) имеет дело с образами, ритмом, эмоциями и интуицией и обрабатывает информацию целиком или глобально. Мозолистое тело между полушариями действует как сверхбыстрый путь, позволяющий быстро воздействовать на оба: линейное детальное в левом полушарии и общий образ - в правом полушарии. Когда существует хорошая связь между двумя половинами, в результате появляется единое мышление. Чем больше активизируются оба полушария для использования, тем больше связей формируется...
0Тренінг в 8 класі на тему «Стать і гендер»
Фото учнів під час проведення тренінгу в 8 класі на тему «Стать і гендер». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області.
1Тренінг в 6 класі на тему «Самооцінка і здоров’я людини»
Фото учнів під час проведення тренінгу в 6 класі на тему «Самооцінка і здоров’я людини». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області. Гра «Струмочок» Робота в групах Презентації груп, обговорення
0Знайомство з «Руханками» в 2-Б класі
ФОТО учнів 2-Б класу,ЗОШ № 18 ім.Дмитра Чернявського м.Бахмут Донецької області. Руханка «Тостер» Руханка «Молекули» Руханка «Привітання» Руханка «Потяг»
0Как правильно организовать рабочий день школьника
То, как организован день школьника, обычно определяет очень многое — от его успеваемости до самочувствия. Как всё успевать и не переутомляться, как соблюсти баланс между тем, что нужно, и тем, что хочется, — эти вопросы стоят не только перед взрослыми людьми, но и перед детьми, начиная с младших классов. Разрешить их поможет тайм-менеджмент. Какие принципы необходимо применять, чтобы организовать рабочий день школьника, «Мелу» рассказали создатели курса «Тайм-менеджмент» на «Универсариуме». Соблюдайте баланс Приступая к организации дня школьника, важно помнить о колесе жизненного баланса. В течение дня необходимо уделять время не только учебе в школе и приготовлению уроков, но и другим сферам жизни. Секрет хорошей успеваемости — в равномерном развитии творческой и аналитической стороны личности, а секрет хорошего самочувствия — в сбалансированности разных жизненных сфер. Сядьте вместе с ребенком и определите...
07 простих способів зробити кожен урок цікавим та корисним
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи. Бодай 10...
0Статистичні дані: гендерні ролі та стереотипи в України
У сім’ях майже половини опитаних функції голови сім’ї виконують чоловіки. Третина вважає, що дану роль чоловік і жінка виконують на рівних засадах. Проте далеко не завжди у питанні визначення «хто головний?» є консенсус між жінками і чоловіками. Так, 58% чоловіків вважають себе головою сім’ї, тоді як лише 39% жінок вважають «головою» чоловіка. Водночас, майже третина жінок вважають «головою» себе, тоді як з цим погодились лише 10% чоловік. При цьому, майже 80% чоловіків вважають, що так і має бути: «головою сім’ї повинен бути чоловік», але одночасно половина погодились з тим, що «жінка так само може бути головою, як і чоловік». У жінок навпаки: 60% вважають, що головою сім’ї повинен бути чоловік, але одночасно майже 80% згодні з тим, що «жінка так само може бути головою сім’ї як і чоловік». У розрізі регіонів, обидві гіпотези знаходять дещо...
0