Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Перекус в помощь мозгу
1. ТВОРОГ Сколько? 100 г Зачем? Организм использует витамин B12, которого много в твороге, чтобы производить холин. Из холина синтезируется важнейший нейромедиатор-передатчик нервного импульса — ацетилхолин, который улучшает интеллектуальные способности и помогает тебе быть внимательным и сконцентрированным. 2. ОВСЯНЫЕ ХЛОПЬЯ Сколько? 3 ложки. Зачем? Медленные углеводы плавно и равномерно питают мозг, позволяя ему долгое время сосредотачиваться на конкретной задаче. 3. БАНАН Сколько? Один. Зачем? Бананы богаты магнием, который повышает способности к обучению и прекрасно влияет как на короткую, так и на длинную память. 4. МАНГО Сколько? 100 г. Зачем? Фолиевая кислота, которую он содержит, активизирует производство норадреналина, стимулирующего работу нервных клеток. 5. АПЕЛЬСИН Сколько? Один средний. Зачем? В нем много витамина C. Этот мощнейший антиоксидант защищает мозг от свободных радикалов, которые ухудшают память и негативно...
05 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид розробки: Публікації, Відеоматеріали0
Тематика: Цілепокладання, Самонавчання, Критичне і творче мисленняБуклет «10 рекомендаций родителю по обучению ребенка правильному использованию интернета и смарт-устройств»
1. То, как вы учите ребенка быть хорошим человеком, касается и его поведения онлайн. Объясните ребенку, что в интернете тоже нужно быть вежливым – как дома, в детском саду или школе. 2. Пример действует лучше наставлений. Помните о том, что дети имитируют поведение взрослых. Следите за тем, как часто вы сами находитесь онлайн и чем вы там занимаетесь – какой пример подаете своему ребенку. 3. Умение справляться с вызовами цифрового мира сегодня жизненно необходимо, и этому может научиться любой человек. Будьте в курсе дигитальных новинок. Узнавайте возможности и риски использования интернета и смарт-устройств и делитесь этой информацией с ребенком. 4. Находите сайты, на которые есть смысл заглядывать вашему ребенку. В интернете существует множество специальных детских развлекательных и образовательных сайтов. 5. Договоритесь с ребенком о правилах использования интернета и смарт-устройств и соблюдайте эти правила вместе. Купив или передав ребенку...
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я
Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я. Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я. Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень. Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані. На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на автопілоті» й...
0Семейные ценности: Время на важное
Видеоролик о том, как важно дарить заботу своим близким и помнить, что каждая минута жизни бесценна.
0Руханка «У оленя є свій дім»/«У оленя дом большой» (укр., рос.)
Чудова позитивна руханка, яку можна проводити у будь-яких умовах (у класі, тренінговому кабінеті, поза приміщенням і т.д.) Після того, як діти вивчили слова та рухи, можна зробити змагання, поступово прискорюючи темп пісні. Перемагає той, хто довше всіх не зіб'ється. У прикріпленому файлі - рухи та слова до пісні українською та російською мовами, а саму пісню можна завантажити за посиланням: http://185.60.135.52/music-31260-u-olenja-sv-j-d-m_masovka.html
1Видео «Нейрофизиология детского разума»
Мозг ребенка формируют впечатления об окружающем мире, так что давайте окружим детей самым лучшим, приятным и полезным.
0Книга «Игра. Как она влияет на наше воображение, мозг и здоровье» - Стюарт Браун, Кристофер Воган
Игры жизненно необходимы для нашего здоровья, хорошего самочувствия, социального развития, интеллекта, креативности, создания инноваций и способности решать проблемы. Игра – это состояние сознания, благодаря которому мы становимся более умными и приспособленными. Именно такие выводы сделал Стюарт Браун, ведущий эксперт в области психологии игр, изучив более шести тысяч историй самых разных людей – от серийных убийц до нобелевских лауреатов. Прочитав его книгу, вы больше никогда не сможете смотреть на игры как на нечто, отвлекающее вас от работы. Она откроет вам дверь в мир успешной и счастливой жизни.
09 приемов для улучшения зрения
Базовый научно-медицинский закон в отношении мышц звучит так: "Если вы их не используете, они станут слабыми". С глазами обычно именно это и происходит: вы бОльшую часть дня смотрите в монитор перед собой и не используете мышцы глаз, необходимые для того, чтобы смотреть вдаль. Так развивается современная близорукость. Если вы при этом начинаете использовать очки, то ситуация начинает развиваться не в вашу пользу еще быстрее: глаза в очках напрягаются еще меньше, а у глаз исчезает необходимость во что-то всматриваться и напрягаться. Соответственно, чтобы обернуть процесс вспять, вам нужно тренировать мышцы глаз и поддерживать их в тонусе. Вот 9 лучших способов это сделать: 1. Избегайте перенапряжения глаз в течение дня. Раз в 2-3 часа закрывайте глаза на несколько минут и наслаждайтесь покоем. 2. Вот 16 базовых и общеизвестных упражнений из зарядки для глаз. Делайте их каждый день по порядку. 3. Если вы носите ночки, постепенно сокращайте...
0