Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Кільця
Весь клас виходить до дошки (або учні стаєють у коло). Умова: скільки разів ведучий (вчитель) (який стає збоку, щоб його всі бачили) плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», - учні утворюють «тісне» кільце (утворюють групку). Наприклад, після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше! Після першого об'єднання в групки (в кільця) ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас. Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число учнів в кільцях (групках) відповідало б груповій роботі, наміченої ним для уроку. Наприклад,...
0Гра "Павучок"
Гра прекрасно розвиває партнерські стосунки. Вирізаєте круг, робите по колу отвори, все залежить для скількох осіб гра, всередині отвір під товстий маркер.Натягуєте шнури в колі людей. В центрі стіл з прикріпленим папером.Домовляєтесь, що чи кого разом малюватимете. Легко опускаєте маркер і керуєте ним. Треба вчитись спокійно і грамотно домовлятись, хто і куди веде. Презентуєте роботу, дякуєте за співпрацю. Обговорюєте процес, можливо, чому не вийшло. Домовлялись діяти.
1Руханка "До струмка разом спустились"
Руханка (фізкультхвилинка) для дітей До струмка разом спустились, (крокуємо на місці) Нахилились і умились. (нахили вперед, руки на поясі) Один, два, три, чотири, (плескаємо в долоні) Ось як славно освіжились. (струшуємо долоні) А руками робим так: Разом – раз, - це в нас брас (описуємо круги руками вперед) Три, чотири й кролем вмієм! (описуємо круги руками почергово) Всі, як один, пливем, мов дельфін. (стрибки на місці) І знову крокуєм – додому прямуєм. (крокуємо на місці)
0Австралійський (Африканський) дощ
Чудова вправа для психолгічного розвантаження учнів. Хід вправи. Учасники стають у коло. Тренер. "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!" В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні). Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.) Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.) Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.) А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.) Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.) Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.) Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.) Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.) Сонце! (Руки догори.)
0Згадати все: дієві методики запам’ятовування, яким можна навчити школярів
Огляд простих та дієвих методик для швидкого запам’ятовування матеріалу, які можна використати у молодшій, середній та старшій школі. Кожен вчитель чув від своїх учнів щось на кшталт: я читав, але запам’ятати не зміг. Думаєте, вони говорять неправду? Не завжди. Інколи діти і справді не можуть запам’ятати, здавалось б, найпростіші речі. Великі об’єми інформації, перевтома, нервове напруження – все це може спровокувати проблеми з пам’яттю. Та й погодьтеся, що завчити все ідеально дуже складно. Втім, ви можете допомогти своїм учням! Навчіть їх користуватися спеціальними методиками, що були розроблені саме для простого запам’ятовування навіть дуже складного матеріалу. Молодша школа Якщо ви працюєте у початковій школі, то варто зосередити увагу на максимально простих і, разом з тим, цікавих прийомах, які діти сприйматимуть, як веселу гру. 1. «Згадай та намалюй» Ця вправа допоможе натренувати уважність. Вчитель...Вид разработки: Интерактивные упражнения0Ситуативні задачі
У посібнику зібрано ситуаційні завдання з курсу «Основи здоров’я» для 5-9-х класів, відповідно до всіх тем і розділів. Завдання відповідають чинній оновленій програмі.
0Безпека дитини на дорозі.
Звичайно, заглиблюватися в тонкощі, як то дорожні знаки та правила першочерговості проїзду перехресть, батькам не треба. Принаймні, поки дитина мала. А от пояснити малюкові ази безпеки на дорозі батьки просто зобов’язані!
0Що смачніше: користь чи шкода?
У наш час, коли швидке бездумне харчування лише задля задоволення почуття голоду стало нормою, нам слід ретельніше слідкувати за своїм здоров’ям та їсти свідомо, використовуючи високоякісні корисні продукти. Коли ми почнемо думати про те, що ми їмо, ми зможемо не лише залишатися здоровими та підтягнутими, але також набудемо корисні знання та візьмемо від життя найкраще.
0Гра "Кулачок"
Мета: якщо дитина знаходиться в гострому агресивному стані, може зашкодити собі і оточуючим (вдарити, штовхнути, вкусити), спробуйте переключити її на гру "Кулачок". Суть: двоє учасників гри впираються своїми кулакаии на витягнутій руці в кулаки візаві. І якомога сильніше тиснуть один на одного. Ця гра - це безпечний спосіб проявлення агресії, яку, як ми вже точно знаємо, придушувати не можна. Коли емоції стухнуть, можна поговорити з дитиною про те, що вона щойно відчувала. Замість кулачків, можна використати долоньки. Зазвичай дітям подобаються такі ігри, і згодом вони самі пропонують в неї пограти, коли відчувають прилив агресії.Вид разработки: Интерактивные упражнения3
Тематика: Разрешение конфликтов, Решение проблем и конфликтовПостояти за себе. 9 правил, про які треба розповісти дитині
Нікому не дозволяй порушити свої права. Ніхто не має права примушувати тебе діяти проти твоєї волі, загрожувати тобі, дражнити або заподіювати біль. Якщо тобі некомфортна ситуація, варто зібратися духом і захистити себе словами або діями. Але й ти теж не повинен порушувати права інших людей! Будь упевнений у своїх діях і думках. Підтримуйте у своїй дитині позитивну самооцінку, хваліть за висловлену особисту думку. Хваліть за хороші вчинки, навчіть реагувати на власні помилки. Цінуйте свою дитину і її успіхи, і тоді вона буде впевнена у собі. Вір у краще. Навчіть дитину помічати хороше, не зациклюватися на негативі. Людині-оптимісту простіше сприймати світ, такі люди притягують до себе таких же позитивних людей і такої ж позитив. Ти маєш право на особисту думку. Слід створювати різні умови для спілкування з різними людьми, підключати дітей до цього спілкування, щоб вони вчилися висловлювати свою думку, починати і підтримувати розмову. Досвід спілкування з різними людьми в...
1