Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Капитан Краб: "Разминка" (физминутка для детей)
Капитан Краб и его друзья животные выполняют разные упражнения под весёлую музыку. Познавательная и веселая физминутка для деток.
0Фізкультхвилинка "Посмішка"
Фізкультхвилинка для школяриків.
0Фізкультхвилинка для дітей "ВЕСЕЛІ ЗВІРЯТА"
Анімаційна фізкультхвилинка "Веселі звірята" підніме настрій вашій дитині. Ранній розвиток дітей вимагає дуже ретельного підходу до виховання, тому нехай ця фізкультхвилинка допоможе вам активно розвивати ваше малятко.
0Фізкультхвилинка "Подивись на небо"
Цікава та яскрава руханка для дітей молодшого шкільного віку.
0Фізкультхвилинка "Раз, два, три"
Фізкультхвилинка для найменших.
0УЧИТЕЛЬ ПОПРОСИВ УЧНІВ ЗАПИСАТИ ІМЕНА ЛЮДЕЙ, ЯКИХ ВОНИ НЕНАВИДЯТЬ
Одного разу вчитель попросив учнів записати на листочку імена всіх людей, яких вони ненавидять. Коли вони зробили це, вчитель сказав їм принести на наступний день в школу пакетик з помідорами за кількістю записаних імен. Деякі діти принесли пакетик з двома помідорами, у інших було три помідори, п’ять, або навіть десять. Учитель попросив учнів носити з собою ці помідори протягом двох тижнів. Вже через декілька днів хлопці стали скаржитися на поганий запах гниючих овочів. Кільком УЧНЯМ було важко всюди носити з собою десяток помідорів. Запах був занадто різкий і сильний. Через тиждень вчитель зібрав клас, ще раз вислухав їхні скарги і сказав: – Все це дуже схоже на те, що ви носите в своєму серці, коли вам не подобаються деякі люди. Ненависть роз’їдає душу і робить її хворою. Якщо ви не можете переносити запах зіпсованих помідорів через тиждень, уявіть собі «аромат» від гіркоти і злоби, які ви носите в своєму серці кожен день! Серце...
0ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0Игры с водой для детей от трех до шести лет
КОСМИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ. ТЕМА «ВОДА» 11.03.2016 НАТАЛИЯ ГОНЧАРОВА Космическое воспитание в Монтессори-педагогике – это раздел, содержащий знания об окружающем мире. Работа с этим разделом включает в себя первые занятия историей, биологией, анатомией, географией… Все занятия строятся от конкретного, наглядного к абстрактному. Обычно ребёнку дают наглядную демонстрацию каких-либо явлений и предлагают самому сделать заключение. Одной из обширных тем в космическом воспитании является тема четырёх стихий: вода, огонь, земля и воздух. Такие занятия можно проводить как в группе, так и дома. Они включают много простых экспериментов и наглядных упражнений. И обычно очень нравятся детям. Одной из стихий является водная стихия. Вот примеры упражнений и занятий по теме «Вода». К какой стихии принадлежит предмет? Предложите ребёнку предметы, принадлежащие к разным стихиям: – Воды: например,...
0Цікаві руханки для дітей
Вправи стануть у нагоді вихователям у дитячих садочках та вчителям початкових класів.Вид разработки: Разминки0Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
1