Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
ІГРИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ ПОДОЛАТИ СТРАХ
Які ж існують вправи, за допомогою яких дитина може подолати свої страхи? Малюємо страх. (з 5 років) Дитині можна запропонувати намалювати на альбомному аркуші паперу свій страх. По ходу малювання задаються питання, які спонукають її розвивати сюжет малюнка, збагачувати палітру використовуваних колірних тонів. Якщо питання не допомагають досягти цього результату, то даються прямі вказівки: «Давай поряд з будинком намалюємо хлопчика, який вийшов погуляти», «Давай зробимо одяг яскравим, різнобарвним» і т. д. Завдання полягає в якомога більш деталізованому розгортанні сюжету, підвищенні і яскравості кольору, виразності колірних поєднань, використанні широкої різноманітності колірних тонів. Дитину потрібно розпитати про те, що вона намалювала, таким чином познайомившись зі своїм страхом (дізнатись його слабкі і сильні сторони). Вкінці запитати: «А що тепер хочеш з ним зробити?» Малюємо веселку сили. На...
0Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми (автор А. І. Доровська) «Симпозіум» Учням пропонується уважно прочитати навчальний текст протягом певного часу й розподілити між собою ролі: редактор, критик, автор, рецензент, незнайка, доцент, академік. Потім кожен повинен викласти навчальний текст у своєму амплуа. Решта учасників симпозіуму оцінюють виступ. Учасники симпозіуму також мають право доповнювати виступи одне одного. Рекомендації. Ведучому проаналізувати нестандартні й оригінальні виступи. «Скриня мудрості» Учням пропонується уважно прочитати текст і написати записку, в якій ставиться важке питання до тексту. Всі записки поміщають у коробку, потім усі читають текст удруге і виймають із коробки по одній записці. Гравці по черзі відповідають на запитання. Рекомендації. Оцінюються змістовність, глибина питання і якість відповіді. «Незвичайна доповідь» Ведучий читає текст. Кожен учень кодує...
0«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыВправи, спрямовані на професійне самовизначення «Знавці професій»
Учні сідають у коло. У центрі — ведучий. Він говорить: «Увага!» і вказує на будь-якого гравця, голосно й чітко називаючи будь-яку літеру (крім ь, й та апострофа). Учень, на якого вказав ведучий, повинен швидко назвати професію на цю літеру. (Наприклад: Н — наладчик, К — касир, Р — реставратор, Р — редактор і т. д.). Той, хто не встигає у відведений час назвати професію, вибуває з гри. Рекомендації. Ведучому проаналізувати названі учнями професії. Визначити уявлення учнів про їх різноманіття. «Сім нот» Учні сідають у коло. Ведучий просить перелічити професії, які починаються з назви музичних нот: до, ре, мі, фа, сол(ь), ля, сі. Нота ре використовується в середині слова. Наприклад: редактор, фармацевт тощо. Рекомендації. Вправа сприяє розвитку кількох психічних процесів: пам’яті, мисленню, уяві. «Зобрази професію» Ведучий заздалегідь робить заготовки (аркуші...
020 игр на сплочение коллектива в начальной школе с описанием и рекомендациями для учителя
Одной из главных задач учителя начальных классов является формирование сплоченного детского коллектива. Важно добиться того, чтобы между одноклассниками установились дружеские взаимоотношения, появились общие цели, сложилось коллективное мышление. Это довольно сложная и кропотливая работа, которая должна носить системный характер быть планомерной и ежедневной. Среди большого количества совместных мероприятий, которые проводит педагог с детьми в этом направлении, высокой эффективностью обладают игры на сплочение коллектива в начальной школе. Особенности формирования детского коллектива в начальной школе Для младших школьников преобладающий вид деятельности — игровой. Ребенок через игру примеряет на себя социальные роли, включается в систему социальных отношений. При этом примечательно, что главным мотивом таких дидактических игр является не манипуляции с предметами, а общение детей друг с другом, их взаимодействие. Используя дидактические игры для сплочения детского...Вид разработки: Интерактивные упражнения2
Тематика: Построение команды, Уважение ко всем, Отношения, Общение7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Мета ігор на групову згуртованість – об’єднати учасників групи для спільного вирішення поставлених завдань, розвиток вміння висловлювати симпатію і повагу один до одного. Такі ігри надзвичайно важливі, адже від того на скільки згуртована група залежить якість виконання завдань та рівень досягнення поставлених цілей всього тренінгу. 1. Зв’язування групи. Група стоїть у колоні по одному, в лівій руці у кожного протягнутий уздовж групи тонкий канат. Учасникам дається завдання щільно скрутитися за годинниковою стрілкою в «рулет», після чого ведучий обв’язує групу кінцем, який залишився на рівні пояса. В такому стані групу просять переміщатися по приміщенню за траєкторією, що задається ведучим. Іноді дається додаткове завдання: в процесі переміщення кожен з учасників говорить три цікаві факти про себе, а після завершення вправи інші учасники згадують ці факти. Ведучому слід уважно стежити за траєкторією руху групи, щоб...
6Веселий гопачок
"Веселий гопачок" фізкультхвилинка для діточок садочка (ДНЗ) та початкової школи.Вид разработки: Разминки07 мудрых сказок-притч
В любом возрасте мы любим сказки за их теплоту и душевность. И все мы любим иносказательные сказки, именуемые притчами – они одновременно поучают и развлекают. Они полны мудрости и вдохновения. А этих вещей, как мы знаем, много не бывает. Притча о двух снежинках Иллюстрация: Jan Pashley Шёл снег. Было тихо и спокойно, и пушистые снежинки неспешно кружили в причудливом танце, медленно приближаясь к земле. Две маленькие снежинки, летевшие рядом, завязали разговор. Чтобы их не отнесло друг от друга, они взялись за руки и одна снежинка весело сказала: — Какое невероятное ощущение полёта! — Мы не летим, мы просто падаем, – грустно отвечала вторая. — Скоро мы встретимся с землёй и превратимся в белое пушистое покрывало! — Нет, мы летим навстречу гибели, а на земле нас просто растопчут. — Мы станем ручьями и устремимся к морю. Мы будем жить вечно! – сказала первая. — Нет, мы растаем и исчезнем навсегда, –...
0Поучительная история о предвзятом отношении
Удивительная история о ложных оценках, предвзятости и человечности, которая заставляет смотреть на мир другими глазами! Каждый день мой начальник заезжал на свою виллу на шикарном авто. Я же должен был распахивать ворота и приветствовать его. Я работал охранником его резиденции. Но он никогда не отвечал на мои приветствия ни жестом, ни взглядом. Никак. Однажды он меня застал за поиском объедков в мусорном контейнере. Никакой реакции, как обычно, не последовало, словно он меня и не видел. На следующий день ровно на том же месте я обнаружил бумажный пакет. Он был чистым, а внутри лежала аккуратно сложенная и завернутая еда. Все продукты были свежими и хорошими, как будто бы их купили в супермаркете. Конечно же, я забрал пакет и был безмерно счастлив. С тех пор каждый день я находил пакет со свежими овощами, и там было все, что мне нужно. Это превратилось почти в ежедневный ритуал. Я, жена и дети питались теперь гораздо лучше....
0Пісня про кульбабу
Росла кульбаба у садочку, Неначе сонечко в траві. І золоту свою сорочку Плела до самої зорі. Приспів: А сонце зранку шепотіло: Кульбабо, доню не журись! Як стануть в тебе коси білі, Ти в небо синє полетиш! В кульбаби коси посивіли, Неначе білий-білий сніг, Лети до сонця, квітко мила, Та повертайся на весні! Приспів 2 рази: А сонце зранку шепотіло: Кульбабо, доню не журись! Як стануть в тебе коси білі, Ти в небо синє полетиш! Летить, летить вона по небу, І каже сонечку: привіт! І щастя більшого не треба, Ніж в синім небі так летіть! Пісню виконує: Молдаванець Віталіна. Художник: Юля Бойко.Вид разработки: Разминки0